Diskuse

břízám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OM

Co je tohle? 8-o

"vytýkám vánku vůni loňských vín"

Kdybych nevěděl, že jste srandista, tak bych si myslel, že to psal Mistr Vladimír Kroupa. :-)

1 0
možnosti
Foto

To je desetinný rozvoj čísla pí (počínaje pozicí 5935810954567855276445 a zakódováno v ASCII).

Ten rozvoj čísla pí byl původně i v perexu, ale admini za to článek stáhli s tím, že losování Sportky do perexu nepatří (true story).

2 0
možnosti
OM

Díky za vysvětlení. Já v to doufal. :-)

1 0
možnosti
Foto

Verš ""vytýkám vánku vůni loňských vín" mne také zaujal a mně se líbí. Podtrhoval myslím vnitřní rozháranost autora v době loučení. Báseň dle mne není romantická, jak tu někdo napsal, ale melancholická. 

Mimochodem při prvním čtení básně jsem si vzpomněl na píseň "Závidím" s nádherným a smutným textem Jiřího Grossmana. Tam šlo o mnohem těžší loučení, loučení se životem. 

https://www.youtube.com/watch?v=h4AOud5_tK8

1 0
možnosti
Foto

To "závidím loukám" mne taky napadlo. Ale s odstupem mi to tam melodicky nepasovalo. A souhlas s melancholií. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.