Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné fotky. Prohlédl jsem si i tu fotogalerii, na kterou na konci článku odkazuješ.

1 0
možnosti
Foto

Jo, je to hezkej kus země a hlavně teplej. Dneska sem dorazily první mrazíky. :-)

1 0
možnosti
JR

J12a90r81a 20R73a22n30k

14. 11. 2014 23:18

V Markovych slepejich, hezkeR^ Mate nejlepsi profil na blozich:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dík. Však mi ten ostře řezaný profil závidí i Clint Eastwood.:-)

1 0
možnosti
TG

T13o27m34á40š 12G54a78y72e86r

14. 11. 2014 22:46

:-) Virtuální léto sice kosti moc neprohřeje, ale moc pěkně se na to koukáR^

1 0
možnosti
Foto

No, na kosti je nejlepší horká cihla do postele :-)

Hezkej víkend.

1 0
možnosti
Foto

Muzeum umění by mě určitě dostalo, a ty lampy...mají zajímavý design. Krásná procházka okolo Vašeho komína, JaneR^

2 0
možnosti
Foto

Díky. Koukám, že pan Šiša ze mě udělal kominíka :-)

2 0
možnosti

Pěkný výlet! V té galerii bych se "zasekla" určitě několik let.:-)))

1 0
možnosti
Foto

A to jsem ještě zatajil, že v Tampě je veliká galerie mého oblíbence Salvadora Dalího.

2 0
možnosti
Foto

Moc hezké podívání, takové teplé pohlazení.:-)

1 0
možnosti
Foto

V tomto plísnivém čase je to jako čaj s citronem. :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, příjemné podívání, byť jen virtuálníR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Už aby tu virtuální realitu vychytali tak, že bude možno dělat třírozměrné fotky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo dýchlo na mě léto. R^

1 0
možnosti
Foto

A bacha - teď na Vás kýchne podzim :-)

1 0
možnosti
Foto

Karma za teplo a za fotku s veřejným osvětlením ála ohnuté doutníky - Miami :)

1 0
možnosti
Foto

však to taky byla pěkná fuška je takhle ohnout :-)

(dodnes mám za to do Miami zákaz vstupu - ale co, i jinde je hezky)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.