Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kristova noho, něco mi uniklo a jak koukám, zase vás tu nikdo nehlídal a je tu z toho OT chat! To půjde do hlášení! Chudák ten policajt, co si to bude muset celé nastudovat;-D

3 0
možnosti
FF

Máte něco k tématu, Hubenidlo? Jinak půjdete do hlášení pro narušování mezilidských vztahů.

4 0
možnosti
Foto

Tak 400. Zhasnout a spát!

3 0
možnosti
FF

Měls pravdu, nový den....nové úkoly, např. kolegyně by potřebovala zateplit, přemýšlím, jak na to.

3 0
možnosti
FF

Myslím, že jsme tak nějak oříšky zdárně rozlouskli, šatník obnovili, dějiny uvedli na pravou míru, zazpívali, zabásnili, kaši navařili a mnoho nových možností objevili. Jára by měl radost....a možná, že má.

3 0
možnosti
Foto

Tak teď ještě rozluštit klínové písmo, složit osmé dějství vědecko-fantastického baletu "Držák na žirafy", vynést koš na odpadky, rozštípat nějaké ty atomy na zimu, vyřešit situaci na Ukrajině, provést reformu školství, vyčistit zuby a můžeme jít spát s pocitem dobře vykonané práce.

3 0
možnosti
PK

Zdravím, výborně jsem se popbavilR^

3 0
možnosti
Foto

Já se raději rockbavím,ale proti gustu..:-)

4 0
možnosti
PP

P86e82t93r 50P70e67t47r63o52v

5. 12. 2014 22:53

Vaše texty jsem si oblíbil, pane Řeháčku. Mám rád Leonarda, Cimrmana znám nazpaměť. Přesto jsem text vůbec nepochopil. Což jistě není vaše vina. Jdu to přečíst potřetí a pak se asi půjdu zahrabat.

2 0
možnosti
Foto

To je úplně v pořádku. Život by byl nudný kdybychom všechno chápali.

Tohle je trochu dada a trochu variace na téma "všechno je jinak" :-)

5 0
možnosti
Foto

da Vinci pro mne znamená frontu na Mona Lisu,jistě tam byl i Cimrman..., pak Sixtinská kaple,tam asi nebyl, stažené články z netu jsou opravdu k zamyšlení... Tři oříšky si nechám na příští víkend (abych měla co dát do cukroví). Pěkná vánoční tématika;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Doufám, že fronta na Monu Lisu byla okluzní: 356 42, 359 44, 360 30

A já si myslím, že Cimrman v Sixtinské byl. Michelangelo totiž v návalu jasnozřivosti přidal jeho obličej k prorokům na stropě. Toto bude také zřejmě jediný dochovaný Cimrmanův portrét. Sice nevíme, který to je, ale těch obličejů je tam konečně mnoho:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sistine_Chapel_ceiling#mediaviewer/File:CAPPELLA_SISTINA_Ceiling.jpg

3 0
možnosti
Foto

Ti šprýmaři mají pěkná jména:-)

A k vašim třem oříškům... nepřipojuji žádný vlastní komentář, abych vás neovlivnila.

2 0
možnosti
Foto

Pozorný čtenář, autorova radost R^

3 0
možnosti
Foto

Je přece prokázané, že Leonardo byl žákem Cimrmana.

6 0
možnosti
FF

Máte na fotce krásnou svatozář, Jaromíre,....a je dobře uvádět věci na pravou míru, donedávna se šuškalo, že byli dvojčata.

6 0
možnosti
Foto

Ale vykopávky v Liptákově přece dávno doložily to, že Jára da Cimrman si většinu zápisků pořizoval v italštině, dokonce podivně archaické. Neumím pochopit, že si nedáte dvě a dvě dohromady. Na sklonku da Vinciovské éry nalezl ten génius i způsob věčnosti a jen poplatný momentální rakousko-uherské popularitě, dále publikoval pod pseudonymem Frühlingsfeste da Zimmermann. Až byla na jeho sklonku položena česká otázka, střelhbitě reagoval.

Chováte se jako ten vídeňský nedouk, prof. E. Fiedler, který vyvozuje z jasných věcí zcela tradičně chybné závěry. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že v rubrice trvalé bydliště mám zapsáno "Vienna" tak není úplně vyloučeno, že jsem skutečně převtělením vídeňského nedouka (a až mne budou kanonizovat, bude ze mě Jan Nedouk). Budu se na to muset zeptat kartářky. :-)

5 0
možnosti
FF

Ještě nedávno jsem se ptal profesorky češtiny při literatuře, když jsme probírali různá období, jak se to mám učit, když mám za to, že vše jsou jen dohady, právě díky tomu, že různé překlady se mezi sebou hádají. Jen dohady. Dějiny se překrucují každou novou dobou. Záznamy sepisují lidé spíše subjektivně....a odpověď profesorky byla zcela objektivní, "takhle to je Františku, nepátrejte a učte se k maturitě."

5 0
možnosti

Tak to jste trefil do černého. Teď je všechno jinak, než jsme se to učili. A fakt nevím, co je pravda, a co dohady.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.