Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani závorku nazmar! :-)

1 0
možnosti
MS

R^R^

 

P.S.

Na tuto pohádku si vzpomenu tak často, jak často se sprchuju (raději to neupřesním, abych si nenaběhl :-)). Protože nejsem fanda otužování, snažím se udržet si ve sprchovacím boxu co nejdéle teplo. Za tím účelem si věším ručník zvenčí na madlo dveří a když skončím se sprchováním, pootevřu dvířka boxu na šířku  d v o u  p r s t í k ů  a rychle vtáhnu ručník dovnitř, abych si nevyvrzal nashromážděné teplo. A přitom mi vždycky vytanou na mysli ty potvory jezinky.

3 0
možnosti
Foto

Tak to se až divím, že Mezinárodní organizace pro míry a váhy ještě nepřijala do soustavy SI 1 jezinku jako jednotku pootevření dveří. :-)

Já moc na otužování také nejsem a dveře neotvírám víc než na 3 milijezinky.

4 0
možnosti
FF

Pro Janu Majovou, Jana Řeháčka a  ostatní zdejší šílence tu mám např. odkaz na jednu z mnoha pohádek, kde svatbou vše začíná. A právě začínám vyprávět:...http://www.veselepohadky.cz/na-vlasku-svatba/

3 0
možnosti
Foto

;-)a kdy začnete psát, Františku?V

2 0
možnosti
Foto

:-) Já jsem silně konzervativní, když jde o pohádky.

Přesto musím uznat, že se vám Smolíček povedl.

1 0
možnosti
Foto

To mě moc těší. Ono tahat národní klenoty za podolek je věc nadmíru ošemetná a ne vždy to vyjde tak jak by mělo.

4 0
možnosti
Foto

J26a53n37a 59M27a40j58o43v20á

30. 1. 2015 20:00

Jene, Jene, tak mne to dostalo, že jsem shromáždila celou rodinu a zrovna jim pohádku dopředčítala. Vydrželi. Jste dobrý.

1 0
možnosti
Foto

No vy jste teda kaskadéři. :-)

Tak hezkej víkend.

1 0
možnosti
Foto

No nevím, myslím, že to máte úplně blbě. Je zjevné, že Jelen zlaté parohy Smolíčka týral a zneužíval a dobré Jeskyňky takto pracovnice odboru péče o děti a rodinu ho zachránily před týráním a zneužíváním.

2 0
možnosti
Foto

Taky mě v jednom okamžiku napadlo namontovat do toho norskou story, ale ona ta pohádka dost nabobtnala i bez ní, takže si ten úhel pohledu zatím schovávám.

V norské kultuře je několik pohádek o trollech kteří lidem kradou děti a pak si je vychovávají po svém. Tam by se to hodilo líp.

V každém případě díky za nákuk.

4 0
možnosti
AJŘ

Vy jste krásný šílenec;-D;-DR^R^.

4 0
možnosti
Foto

A já naivka si myslel, že jsem šílený krasavec... :-)

Před naší, za naší, cesta má ať nepráší. Hej!

3 0
možnosti

Nechci zde působit jako jelenofob (ne, nešišlám), ale měli bychom se vážně zamyslet nad prapodivnou postavou zlatoparohatého jelena. Co to musí být za zvíře, že se skrývá uprostřed lesa s malým chlapcem? Kdo mu dovolil používat neschválené zalaté parohy? ... a abychom nebyli genderově stereotypní ... Proč jeleni parohy a laně ne? ... tak jsem si ulevil ... ale "dole jezinky, nahoře bezinky" mne dostaly! ... Za hory za doly ...

4 0
možnosti
Foto

Já myslím, že za postavou zlatoparohatého jelena stojí hluboké prorocké schopnosti našich vizionářských předků. Již v dávných dobách viděli, že jednou bude světovému finančnímu systému vládnout Janet Yellen. Zlaté parohy jsou pak jen alegorickým vyjádřením toho, jak zatočila se zlatým standardem. :-)

3 0
možnosti
Foto

R^, bylo by zajímavé dát takový text do Sciotestů, Scio přijímaček, aby studenti vyhledali pojmy z české historie, nalezli původní pohádky:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak tady bych propadl. Já nemám ani šajna co je to scio test. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.