Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak to, že jsem tento blog přehlídla, jak širé..odrazy?8-o

R^Krásný a jsem zelená závistí, kde všude už jsi byl (akorát používám dobré krycí prostředky na obličej, takže ta zelená se skryje).

1 0
možnosti
Foto

Tohle byla jen taková rychlovka. To se přehlédne raz dva :-)

1 0
možnosti
FF

Dobrej Hradec...nechci se chlubit, ale asi to bylo tím, že jsem to říkal;-)

A že máš pěkný fotky, to jsem taky říkal, že?

A že máš prima diskutující, to jsem taky říkal?

5 0
možnosti
Foto

Však jsem ty diskutéry taky zdědil po blogerce roku! :-)

(teda nezdědil - máme je ve střídavé péči)

A jestli se Hradec zachrání, tak podám vlastnoručně návrh na přejmenování Malšovického stadionu na Všesportovní areál Františka Flísenského. :-)

5 0
možnosti
Foto

na Islandu a v Norsku musí bejt nádherně :-) ikdyž na Floridě a ve Vegas to taky nevypadá špatně R^

3 0
možnosti
Foto

No, ona je celá ta planeta taková docela povedená.

Škoda, že na cestování není více času.... :-)

4 0
možnosti
Foto

R^ :-) ráda cestuji, díky :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo ty vodní hladiny R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Co bychom si bez nich počali? No, museli bychom si je vymyslet. :-)

2 0
možnosti
JH

Jde to ráz naráz.. nejdřív foto, potom klik...přispěla jsem k Vašemu i-lesku. Blik!

A tu rovnici bez rovnátka :-)  si ještě pamatuji

iks  na druhou minus iks plus 41.

Gratuluji Vám!

1 0
možnosti
Foto

Teda já smekám co vy si všechno pamatujete. :-)R^

Opravdu.

2 0
možnosti
FF

:-)Honzo, nemohu najít knížete Alexeje...že by se odrazil?

1 0
možnosti
Foto

Já jsem tenhle blog původně neměl v úmyslu, ale asi 15 minut před tím než jsem šel včera spát jsem to téma zaregistroval (to už začaly první matiné chodit na lištu) a celkem se mi líbilo, tak jsem horkou jehlou splichtil tuhle patálii.

Ráno jsem si ale uvědomil, že dva obrázky už jsem použil v Devateru z Norska a Kostariky a tak jsem je nahradil jinými a přidal jeden odraz z Las Vegas (ta Devatera se dají najít v rubrice "boty")

Tolik k ponurému osudu knížete Alexeje.

1 0
možnosti
Foto

Matematicky to jsou krásné obrazové zlomky.

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, jsou to zlomky toho co by se dalo nafotit Vaším okem :-)

(o foťáku ani nemluvě)

0 0
možnosti
Foto

Vezmi zrcadlo a dívej... na všechny ty odrazy, pak můžeš říct, že ...sa nebojíš ni teraz R^ a R^... Nepozerajme zpäť:-)

(Tvůj Mácha mě dojal;-()

1 0
možnosti
Foto

Do zrcadla já se bojím podívat. Hlavně ráno je to horror. :-)

1 0
možnosti
Foto

odrazu je môj svet plný podrazu odrazu zrazu v mrazu

1 0
možnosti
Foto

Odrazky těraz spravuje major Terazky :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.