Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^;-D

Dokonce jste byl tak kulantní, že jste tu cizáckou kredenc nechal světlou. :-)

0 0
možnosti

Majitel mohl projevit trošku solidarity a pořídit si ke kredenci třeba chalupu. .-)

0 0
možnosti
FF

Mně by se světlá kredence hodila do sklepa, bo je tam dost tma....:-)

Dost mě zaujal i ten pohřebák se třemi křížky

2 0
možnosti
Foto

Koukám, že jdeš s třemi křížky po třech funusech... :-)

2 0
možnosti

tak to já jsem tedy nábytkový xenofob non plus ultra, antož zrovna nedávno jsem vyloženě xenofobně ubránil archaickou dřevěnou obývací stěnu před promyšleným dřevotřískovým náporem manželky v úhrnné ceně 45 tisíc korun:-)

4 0
možnosti
Foto

Takové vítězství by si zasloužilo oslavit vzkříšením blogu (nebo alespoň pokusem o umělé dýchání z klávesnice do centrální paměti) :-)

0 0
možnosti
Foto

V sociálních vědách je to s analogiema těžký, protože jejich přesnost často závisí na úhlu pohledu.

1 0
možnosti
Foto

Mě by zajímala jiná věc. Proč takový skvost není na Titulce? Patří gtam víc, než ubrblaný canc o podprůměrném seriálu.

1 0
možnosti
Foto

já myslím, že uprchlinovin už je tam dost... :-)

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Také nechci kredenci ze světlého dřeva.

A jsem dřevista jak poleno.[>-]

2 0
možnosti
Foto

Já bych chtěl pouze kredenci ze samých trombónů. :-)

2 0
možnosti
Foto

Ještě že mám jen maringotku a nikdo mi sem žádnou kredenci nastěhovat nemůže. Pobavil jste po ránu. R^

4 0
možnosti
Foto

V tomto ohledu je na tom nejlépe pan Diogenes :-)

3 0
možnosti
Foto

z toho jde až mráz po zádech...

R^

3 0
možnosti
Foto

V takové chvíli je nejlepší být kopřivou. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.