Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měli velké štěstí, že je nenavštívil Joe Limonádový .-)

.

R^

1 0
možnosti
Foto

Kde střílí konzument kolalokovy limonády, netřeba volat lékaře :-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi příjemné cestování..., a ta Syslí země! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

jo, syslíci jsou bezva... žijou ve velkých koloniích, kterým se říká "towns" a někteří se nechají vyfotit i zblízka :-)

1 0
možnosti
Foto

konečně jsem se dostal k pc..máme taky westernový městečka v létě v plné frekvenci, ale málo platný...u nás mi to nesedí, to v Americe je to poněkud přirozenější:-)

1 0
možnosti
Foto

A při tom máme tolik hezké architektury - viz třeba skanzen v Přerově n/L. Ale holt indiáni táhnou víc... :-)

0 0
možnosti
JR

J35a33r15a 84R79a59n92k

13. 1. 2016 23:51

R^Yupee a kousek na sever je Dawson Creek, sice tam jsou podobne domy, ale ja tam byla s ptacnikama, ci jak se rika Birdwatchers ;-), ale treba se zastavi Marek:

http://www.northeastnews.ca/dawson-creek-christmas-bird-count-results/

1 0
možnosti
Foto

Ony se tyhle domy najdou na západě leckde :-)

Tak ať vám ptáci dobře dupou.

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké, všiml jste si mě v tom starém červeném kočáře?;-);-D

2 0
možnosti
Foto

To mi uniklo. Skrýváte se opravdu dovedně. R^

Zato jsem na kozlíku bezpečně rozpoznal vašeho chotě. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, rád jsem se podíval a moc děkuji za přinesení atmosféry pro nás tak vzdálených míst, které známe jen z filmů

2 0
možnosti

Tak to je parádní blog - hned se člověku vybaví několik westernových filmů. Některé mám obzvlášť ráda.

Takže fotky moc pěkná pokoukaná, a text prima. Díky!R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ze všech westernů mám nejradší "Once upon a time in the West" :-)

(což je myslím Tenkrát na západě)

2 0
možnosti
DT

Skvělý výlet - díky. R^ Na vašem blogu člověk zaměstná mozek i oko (nebo obě). R^:-)

3 0
možnosti
Foto

A někdy i ledviny :-)

0 0
možnosti
Foto

nějak nevidím, kde se před vstupem do Saloonu houpe poslední šerif, co se mu nepodařilo zdrhnout s celou kasou městečka...Honzo, R^R^ měl jsi teda koltfoťák proklatě nízko:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, koltfoťák R^ to se na ten můj cestovní kompaktík krásně hodí ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.