Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

na tohle jsou profesoři?nedivím se že svět hoří.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

na tohle a pak ještě na... anebo já si ty íčka radši nechám ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Akorát mám trochu guláš v receptu na guláš ze sushi. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Co se týče vařby, tak jo já mám guláš ve všem. :-)

1 0
možnosti
Foto

Oříšky pěkné vcelku ;-)

1 0
možnosti
Foto

Některé i jednotlivě :-)

1 0
možnosti
Foto

Yes, Genesis?...yes, yes, yesR^. Do druhé poloviny Valentýna https://www.youtube.com/watch?v=WNIPqafd4As V:-)

1 0
možnosti
Foto

To je taky moc pěkná melodie. Třeba jednou Valenťa přiveze tři filmové oříšky. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Moc dobrý výběr muziky, jen ta poslední mi připadá tak trošku nostalgická

1 0
možnosti
Foto

No, ony jsou s odstupem času nostalgické všechny. :-)

A díky za nákuk.

0 0
možnosti

Krásné, libozvučné a milé. A netloustne se po tom - co víc si na Valentýna přát? R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Snad už jen objev gravidačních vln :-)

1 0
možnosti
Foto

Nejdřív jsem byla zklamaná, že to nejsou opravdu rockové oříšky, ale zachránil jsi to hudební složkou, zvláště Yes. Protože Jon Anderson má tak úžasný hlas a tak neopakovatelný, jo.

1 0
možnosti
Foto

No, ty oříšky jsou právě ty hudební ukázky. To před tím je jen taková vata :-)

2 0
možnosti
Foto

Thank you, dear Jill. :-)

1 0
možnosti

Trefné veršíky, ale ještě lepší jsou oříšky - ty pukají samy:-)R^ no a ještě dnes tedyV

1 0
možnosti
Foto

Jsou to oříšky pukavcovité. :-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.