Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem použila jedno Tvoje slovo (Ludolf by žasl, co za sprosťárny vypočítal...;-D) z Tvého textu a můj příspěvek byl smazán. Stydím se;-€..., že jsem opisovala, dám si červené pi tíčko a jdu spinkat.:-)

4 0
možnosti
Foto

Tak otestujeme bdělost systému... co takhle dát si fíčko? :-)

4 0
možnosti
FF

já napsal, aby toho Medkovic tolik nehulila...a systém tedy bdělý byl;-D

3 0
možnosti
Foto

tak schválně: systéme, spíš?

2 0
možnosti
Foto

o tomto tématu (hlavně nejmenovat;-O!!) se již výše zmiňuje Týna8-o

2 0
možnosti
Foto

Vůbec ne, jen jsem se pokusila nějak opsat, jak si nabančej, daj si přes tlamku a tak. Protože tady už jeden neví, jak něco opsat, aby to prošlo.

2 0
možnosti
Foto

Ty máš fa kt velké obavyR^;-)

1 0
možnosti
Foto

To nepřišlo samo od sebe, párkrát se mi stalo, že jsem napsala úplně nevinný příspěvek a nejhorší bylo, že jsem ho ani nijak zle nemyslela a systém se "rozhodl" ho nezveřejnit. Když se to párkrát stalo, začala jsem si dávat pozor, ve výsledku se vyjadřuji jak hotentot, který neumí česky. Možná je čas věnovat tichou vzpomínku Čapkovi, který předpovídal nesmyslnou vládu robotů nad lidmi. :-)

1 0
možnosti
Foto

já zase věnuju tichou vzpomínku Přemyslu Oráčovi:

"běda mužům, kterým robot vládne"

2 0
možnosti
Foto

..a já se přidám k Honzovi (ovšem nemám paměť jeho dosahu ;-)): robote, robotíčku, kdo v Tobě přebývá? (lidová slovesnost z Transformers...)

Rozumím Ti...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.