Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

...budu muset k doktorovi, asi mám něco s očima:-)

3 0
možnosti
Foto

jen abys pak ale neměl něco se sestřičkou :-)

2 0
možnosti
Foto

Dík za nahlédnutí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Panoramata z Banffu. Klidná a obyčejná, přesto velkolepá krajina, která se zdá tak známá, protože podobné můžou být všude na světě. Tak:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, hory jsou vděčným panoramatištěm. :-)

1 0
možnosti
GK

Jj, Vermilion Cliffs (The Wave) uzasny. R^ Taky mam od tamtud par fotek.

Horsi uz je se tam dostat (sehnat vstupenku), loni jsme meli to stesti a vylosovali nas. Letos to chcem zkusit znova.

1 0
možnosti
Foto

No, ta loterie to je opravdu nervák. My jsme na to ani nějak moc nespoléhali a prostě jsme se v Kanabu na 4 dny ubytovali s tím že to vždycky ráno zkusíme a pokud to nevyjde, budeme jezdit po okolí. A vyšlo to hned první den přestože se na 10 míst sešlo 150 zájemců... :-)

0 0
možnosti
Foto

až jdou z toho oči od sebe, ale já tyto fotky mám rád R^ moc hezké

1 0
možnosti

R^

.

Nudličky i úhly mám rád ... široké i úzké .-)

1 0
možnosti
Foto

budeš tedy jmenován úhlobaronem von Nudlickým :-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, dost dobré. Ano deformace jsou patrné, ale zase ten pohled stojí ta to, někdy tak zkreslují i multifokální brýle. Takže jako s mými brýlemi naostro.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ony ty deformace asi souvisí se starou kartografickou poučkou, že nelze věrně zobrazit povrch zemský na plochou mapu. Přece jenom při tom panoramatování člověk v podstatě opisuje kruhový oblouk...:-)

0 0
možnosti
Foto

teda musím přiznat...tam jsem ještě nebyl:-):-)

1 0
možnosti
Foto

No striktně vzato, já tam taky nebyl. Já do těch míst pouze zamířil objektiv, cvaknul spouští a pak jsem šel dál po svejch :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.