Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, já měla za to, že ČR už je s USA bezvízové..nebo to bylo jen chvíli a už je zase vízová povinnost? Takže kdybych tam byla třeba na měsíc, jako turista a někde načerno makala, tak mě můžou i zavřít? Nebo toho majitele, který mě "zaměstnal"?

:-)

1 0
možnosti
Foto

Do víz moc nevidím, ale mám za to, že na turistický (který ti natisknou přímo na letišti) se makat nesmí. :-)

0 0
možnosti

Honzo, myslíš to dobře, že by to mělo mít řád, a šlo by to řešit smysluplněji, a snad i spravedlivěji. Ale bojím se, že chybí dvě věci: vůle a kvalitní lidi, kteří o tom rozhodují.

1 0
možnosti
Foto

Kvalitních lidí je v Evropě dost. Jen je dostat do parlamentu. A ta vůle pak přijde s nimi. Ti současní se příliš zhlédli ve vidině jakési šťastné promíchané globální vesnice a tam jsme ještě jako lidstvo nedospěli. To je jako dát dvanáctiletým do ruky řidičák.

1 0
možnosti
GH

Zajimavy napad....a vidim, ze do vseho delate dobry vyzkum...pak jsem se dostal do Vasich jinych blogs, mj. do toho o tom "Nigerian scam"...zde v Kanade na to naletelo mnoho lidi (zacalo to nekdy pred 30 lety), vcetne majitelu realitnich kancelari...ode dnes budu sledovat Vase blogs a tesim se na ne

2 0
možnosti
Foto

No ty scamy to je pro mě záhada, ale asi fungujou, když to stále frčí.

Díky za přízeň a těším se na viděnou. :-)

0 0
možnosti
MT

Jenze ono Bruselu VUBEC nejde o "doplnení pracovní síly v Evrope zvenčí" (to je jen skryta zaminka) ale o rozstepeni a zlomeni verejnosti ktera lpi na sve narodnosti. Rozstepeni, rozdeleni a radikalizovaní poddaní se snadno kontrolují. Proto ty obrovske financni podpory pro tzv. "neziskovky" ktere se o to perfektne postarají.

3 2
možnosti
PH

P33e71t84r 27H73a61m12p64l

1. 2. 2017 13:56

Běžte s těma konspiracema někam. Brusel není jeden pán nebo paní, ale stovky europoslanců, úředníků, komisařů, diplomatů ze všech členských zemí. Vážně myslíte, že se všichni spikli, aby rozštěpili svoje domácí obyvatelstvo? Dneska fakt lidi nemyslí hlavou.

5 0
možnosti
Foto

no, tak víš , že já tě mám raději s trpaslíky a myšmi, ale to řešení v závěru beru, to mi přijde dobré a opravdu by bylo seriózní na všechny strany:-)protože uznat se musí, že na tom neštěstí, které já vnímám tak, že je pro nás nepředstavitelné vskutku v těch mnoha případech nemít kam jít v nouzi, se přiživují ti nejhorší šméčkaři.R^

2 0
možnosti
Foto

Bohužel ne všechny neduhy světa se dají vyléčit trpaslíky a myšmi. Občas si člověk musí vykasat nohavice a vstoupit do kalné řeky reality. A při tom vymyslet řešení, které bude fungovat nejen zítra, ale i za dvacet let... :-)

2 0
možnosti
PH

P82e51t32r 82H48a12m15p17l

1. 2. 2017 12:00

Rozumný názor a dokonce i konkrétní řešení. Kandidujte do Evropského parlamentu. Ti euronáčelníci totiž vzešli z voleb (pokud nepočítám kariéristy jako je Juncker). Jinak než volbami se to nezmění.

1 0
možnosti
Foto

Já v Evropě nežiju, ale souhlasím, že v současné situaci se to dá změnit jedině volbami.

0 0
možnosti
Foto

Že by polibek smrti? :-) To je taky nápad dávat na titulku článek s cizojazyčným názvem...

1 0
možnosti

Všimněte si, že USA zelenou kartou dobře reguluje příliv imigrantů od kterých je dělí oceán, ale má problém třeba s Mexikem, kteří jim na zelenou kartu kašlou. A vice versa, do Evropy nemíří moc lidí z J. Ameriky, ale je problém s lidmi, od kterých nás nedělí oceán.

Jinými slovy, zelená karta je tady nesmyslná a nic neřešící.

1 2
možnosti
TB

to je trochu zavádějící....oni nelegály z Mexika tolerujou, pač jim makaj na farmách, kdyby je striktně deportovali, tak by to bylo o něčem jiném ;-) Čili neřekl bych, že je to chyba té zelené karty, ale chyba přístupu administrativy....

1 0
možnosti

Mne se, Honzo, libi, jak presne a pritom mile dokazes popsat horkou kasi, kolem ktere vetsina jen chodi, vcetne navodu, jak ji ucinne pofoukat.

1 0
možnosti
Foto

Vsak jsem se jí v mládí něco nafoukal. Tedy až do okamžiku, kdy jsem hněvivě odložil lžíci a jako sedmi- až sedmatřicetiletý odešel z domova, z Podolí, z Evropy. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.