Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Meli bychom, stejne jako pocitace, pouzivat ke komunikaci binarni soustavu. O jeji zavedeni do poslabecke snemovny se snazil uz byvaly premier Topolanek, kdyz se snazil poslance rozdelit na jednicky (napr. Kalousek) a nuly. Take si vzpominam na podobne rozdeleni z hodin telocviku, kde jsme byli bud jednicky nebo dvojky. Nula tenkrat nebyl nikdo .-)

1 0
možnosti
Foto

No, když tak sleduji diskuse, tak my k té binární soustavě směřujeme:

1 naše pravda

0 jejich pravda

:-) ale vlastně spíš :-/

2 0
možnosti

Velmi děkuji za "duševní vonnou koupel" v části - komunikace (jo, i svědomí bylo poškrábáno, by zpytovalo:-))

A datová bitva? No, ta je jako pokaždé doslova vyčerpávající a dokonaláR^

2 0
možnosti
Foto

jo, poškrábané svědomí, to je horší než poškrábaný blatník... :-)

2 0
možnosti
MT

Moc pěkná datová bitva - vy jste takovej pečlivej, nechcete nám přijít uklidit?

A k té předchozí části - vždy si u těchto úvah na téma komunikace a předávání myšlenek vzpomenu na Davida Lodge a jeho "každé dekódování je nové zakódování".

2 0
možnosti
Foto

Tak jestli máte po dvorku poházený kolečka salámu, tak já svolám pomocníky z lesa a přijdeme na úklidovou brigádu. :-)

Ten citát se mi líbí. I proto nejsem moc velký příznivec politické korektnosti, protože každý významový posun dělá to kódování zapeklitějším a zapeklitějším. Člověk pro svůj život potřebuje zpětnou vazbu (s minimálním zkreslením).

1 0
možnosti
Foto

Jo, komunikace. Nemám s ní problém. Vyjadřuju se stručně a jasně. Však víš :) Ale když jsem pracovala ve fabrice, zjistila jsem, že dost často nerozumím lidem, co mi vlasně říkají a oni zase nerozumí mně. Těch bylo víc. :) A tak jsem se naučila mluvit jako oni. Nijak mi to neublížilo. :) K nedorozumění dochází pořád, ale tam se to jaksi nahromadilo.

4 0
možnosti
Foto

No, ono je potřeba to dorozumívání asi přizpůsobit situaci. Někdy je skutečně nutno říci jasně ANO a nebo NE a jindy je možno si se sklenkou vína sednout k praskajícímu krbu a trochu si básnicky zaspekulovat. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.