Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^parádní zavářečka mozkuR^

jinak mozkové buňky myšlením neodumírají. myslím, spíš naopak degenerují když se nepoužívají takže tohle byla pro ně pěkná rozcvička

nebo spíš vysokozátěžový trénink v posilovně

1 0
možnosti
Foto

jo, není nad zavařený mozeček... v zimě jako když ho člověk najde :-)

0 0
možnosti

R^

Do poloviny to bylo ještě příjemné opáčko z dřívějších dílů "matykání"... :-)

1 0
možnosti
Foto

No, já jsem tu derivaci trochu převyprávěl, aby se dala snadněji zkomplexnit :-)

0 0
možnosti

No, dal jsem Vám karmu ačkoliv tomu nerozumím a nechápu jak se to, takhle elegantně, může někomu "vejít do hlavy".

1 0
možnosti
Foto

Dík, ale já to v ní všechno nenosím - něco si najdu na internetu a hned po publikaci blogu to zase zapomenu... :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, toto je vynikající článek. R^R^R^

Upřímně řečeno, nepřečetl jsem si všechny detaily a některé části jen prolétl. Začetl jsem se do něj však tak, že jsem si málem zapomněl dát zákusek po večeři. Málem, ... už jsem si ho dal. ;-) Dnes jsem měl teplý (v magnetronu ohřátý) jablečný dort. Moc mi chutná a dobře se po něm spí. :-)

Pěkně prolínáš exaktní podání matematiky s názorným popisem. R^ Analýza v komplexním oboru může na první pohled na člověka působit mysticky. Je to však přesně, jak jsi napsal. Například, to že holomorfní komplexní funkce se dají zrekonstruovat z jejich hodnot na hranici, je jen důsledkem toho, že existence komplexní derivace je mnohem silnější podmínka než je existence parciálních derivací reálných funkcí více reálných proměnných.

Pro (kvalifikované) zájemce je to vhodný článek na dlouhé zimní večery. :-)

1 0
možnosti
Foto

No, je opravdu škoda, že ty komplexní funkce nemají víc aplikací, protože je to jedna z esteticky nejpůsobivějších partií matematiky.:-)

1 0
možnosti

...tak to ́s mě dostal, já totiž myslel, že je všechno úplně jinak;-)

1 0
možnosti
Foto

kdepak, je to furt stejně a eště se to klidně opakuje :-)

1 0
možnosti

Ano. A takhle přesně to bylo...:-))

Pěkná povídka (mazaně šifrovaná)

1 0
možnosti
Foto

a já myslel že je to fraška o čtyřech jednáních :-)

1 0
možnosti
Foto

Já asi propadnu z matematiky;-(

1 0
možnosti
Foto

ale kdež - tohle je opravdu těžká látka

ani z toho nebudu zkoušet... radši ;-D

já jsem tu komplexku trochu rozvířil hlavně proto, že příště bude matykání o jednom problému za milion dolarů, tak kdyby si chtěl někdo přivydělat, aby měl kde začít... :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem sice taková nezávislá hodnota, ale semtam taky potřebuju někam ,,šoupnout,, ,abych se dostala z bodu k nějakému tomu novému y;-) Zdravím Tě slovíčkem... ahój

1 0
možnosti
Foto

"Na počátku bylo šoupnutí" (abych trochu zacitoval z Bible) :-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS