Diskuse

potok

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J60a34n 57H34u33r33k32a

25. 6. 2020 12:15

R^ slza sešla se se slzou pod okem pro padlé sochy staly se potokem na tváři proroka vidícího v budoucnosti jen pusté prázdné břehy bez života lásek, něhy ..,

1 0
možnosti
Foto

prorok co dýchá kameny :-)

1 0
možnosti
Foto

No totok! Pěkné potok. :-)

1 0
možnosti
Foto

totokáta (bach = potok) :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný zurčík! Díky za potůčkově osvěžení.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

a byla by tu ještě jedna diferenciální limonáda :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný "básňový" příběh. R^

2 0
možnosti
Foto

ale potok skončil zabásňutý v žaláři :-)

0 0
možnosti

Jen mam zmatek v Alenkach a Lucinkach.

.

Preji ti krasny svatecni den, Honzo.

1 0
možnosti
Foto

Dík. Už jsem to opravil. Ona to původně byla Alenka, ale pak jsem usoudil, že nedávno byla jedna v Matykání a bylo by přealenkováno... R^

0 0
možnosti
JP

jsem potok co snídá z obou břehů

v nevěře člověk zažije

na pravém třezalkovou něhu

na levém chlípné frézie

láska jak zprava zleva ťafky

břehule si mě vinou lačně

jsem Koněv co se do brňavky

praštil až příliš soběstačně

:-)

3 0
možnosti

No toto, Josefe?! Frézie...moje nejoblíbenější, a ty o nich takhle!

2 0
možnosti

Honzo, díky za dárek u příležitosti Tvého svátku:-))) Zvlášť ta báseň je působivá.

Je to velké pohlazení po duši.

(dál platí přispěvek v "naší" diskuzi)

1 0
možnosti

p.s. ten hudební doprovod...zajímavá skladba.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.