Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Hosana na výsostech, že jsi, Honzo, opustil na chvíli suché matykání, jímž jsi záměrně srážel mé sebevědomí na úroveň Kopčema, a zavítal opět do hájemství humoru! Nechci být vakcynický, ale tuším, že tohle očkování bude nutné pravidelně opakovat. Ale jak víme, tak dlouho se chodí se džbánem pro vakcínu, až se játra a ledviny utrhnou. A slezinu zas rozežene policii. Nadměrné použití jmen postav po Josefovi (Pepin, Joska) pak považuju za provokaci, naštěstí nepřekračující hranice okresu.

2 0
možnosti
Foto

No, já myslím, že jako literární předloha by ses docela uživil. A mohla by z tebe být i hvězdná záloha Poborský-Prouza-Nedvěd-Rosický. :-)

Jinak matykání už má na kahánku - za rok by mělo doběhnout a pak snad zase bude více času na humor i na spanilé jízdy na ostatní blogy (zhusta za hranicemi okresu).

2 0
možnosti
Foto

Já bych si s dovolením také vzal.

Ahóój!

3 0
možnosti
Foto

Já věděl, že tu borovičku nemám pít - zjevují se mi přízraky ;-DV

2 0
možnosti

Tak dlouho se chodi se dzbanem pro vakcinu, az se pro ni dojde.

2 0
možnosti
Foto

A kdo jinému jámu kopá, často ji skutečně vykopá :-)

2 0
možnosti

Apríl jak se sluší, a patří. Dík!

1 0
možnosti
Foto

Nejdřív Josef a teď Ty. Já z toho smíchu dnes nevyjdu.;-D;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Já jen trnu, kdo zítra :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.