Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď ale vážně.

Skvělé články, poslední se mi líbil nejvíce.

Takovými metaforami by se mohl chlubit i Karel Čapek, to by ovšem musela být jeho Alma mater alespoň v Sokolovské.

Proč vlastně neučíte? To jsou platy učitelů na univerzitách i v zámoří o tolik nižší než ve firmách?

1 0
možnosti
Foto

No, s tím platem to tak hrozný není. Před lety jsem pár let učil a myslím, že při přechodu k firmě byl ten poměr cca 2,5x.

Původně jsem měl v úmyslu se na sklonku kariéry k tomu učení vrátit, abych se mohl s novou generací podělit o spoustu zajímavých poznatků z praktických aplikací matematiky (a ona se teď aplikuje poměrně intenzivně, protože všichni mají kvanta dat a nikdo neví co s nimi). Zatím mému návratu za katedru brání to, že mezitím jsem se zamiloval do parku na jehož okraji bydlím a nechce se mi odtud stěhovat pryč (a na blízku žádná solidní univerzita není). Takže se plácám v jedné místní firmě.

ps. jsem rád že se vám článek líbil - i když jsem ho z důvodu časového presu trochu odfláknul :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.