Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Byl to oříšek, ale starý dobrý Honza Řeháček po dlouhých měsících půstu opět vystrčil drápky skvělého humoru, vtipných postřehů a lehce laskavé satiry. Snad toho v roce 2022 bude víc.

1 0
možnosti
Foto

Díky za lousknutí. Též doufám, že se v tomto roce urodí víc :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem to nakonec dala taky;-D

1 0
možnosti
Foto

Stálo za to, si počkat.;-DR^R^R^

Hezký nový rok 2022 i tobě, HonzoV

2 0
možnosti
Foto

Tož Happy New Year. :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^pachovou stopu nejenom najdu, ale i udržím:-) Honzo at jsme v tom novým roce hlavně zdraví a máme k tomu sem tam nějakou kačku navíc...pardon, dolar:-)

2 0
možnosti
Foto

i husička by se šikla, do pekáče :-)

0 0
možnosti
Foto

Vynikající a brilantní.

Během letošního rokku mě nejvíc zaujaly poznatky diskutérů o tom, že Popelka, cituji, „propaguje LGBT ideologii.“ Škoda, že se žádný ze školitelů, a to ani školitelka, nesoustředili na tento prcek.

2 0
možnosti
Foto

Díky. No já jsem letos blog trochu blokoval, takže mi spousta dění uniklo :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobré, zasmál jsem se.

Přeji Ti veselého Silvestra a vše nejlepší v novém roce.

1 0
možnosti
Foto

Dobré je za tři. Tohle je na 1*;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.