Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za výborný seriál ;-).

0 0
možnosti
Foto

S úvodem článku souhlasím. Tj. s tímto:

"Hudba je pozoruhodná směs řádu a chaosu. Má svou strukturální kostru, jak rytmickou, tak harmonickou, ale nad ní se obvykle vznáší neklidné plaménky improvizace.

Hudba v sobě musí obsahovat elementy předvídané, aby nás lapila do svého objetí, i nepředvídané, aby nás z toho objetí nepustila."

Zdroj: https://janrehacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=783866

Žádná z uvedených skladeb si mi však nelíbí. Dvě jsem si pustil až do konce. Něco takového déle poslouchat je myslím na zblbnutí.

Fugy J.S.Bacha jsou vlastně matematicky jednoduché, upravuje se různými způsoby jen základní motiv, ale ty poslouchat je nádhera.

1 0
možnosti
Foto

Díky Ti za seriál matykání.

Některé díly se mi líbily.

Jiné méně, tím myslím ty, kde jsi například do popisu funkcí zapojoval trpaslíky, či co já vím, už si to přesně nepamatuji. Některým lidem se právě tyto díly líbily a já říkám: proti gustu žádný dišputát.

1 0
možnosti
Foto

Kde já dneska mohl být, kdybych měl na matematiku takové učitele, jako je Jan Řeháček!

1 0
možnosti
Foto

Díky. Mohl jste být klidně třeba v Pelhřimově :-)

1 0
možnosti

Budu upřímný. Queeni ani Ledi Zeppelini to nejsou, ale i tak mám prvočísla docela rád. A to i přesto, že jsou, na rozdíl od tebe, poněkud sobecká. Dělí se jen samy se sebou a jedničkou, což vlastně žádné dělení není. Ty jsi se s námi dlouhá léta dělil o tykání a několik z nás se tomu opravdu snažilo porozumět. Většinou marně. Přestože začnu od zítřka matematice zase úslužně vykat, rád tě tady nebo kdekoliv jinde zase potkám.

3 0
možnosti
Foto

Pokud jí budeš vykat, tak ji ale musíš zdravit: rukulíbám, milostivá :-)

1 0
možnosti
Foto

protože jsem chodil 6 let do hudebky, tak tomu samozřejmě rozumím:-)

1 0
možnosti
Foto

Já chodil do hudebky jen dva roky, ale mám z toho dodnes hudepku. :-)

1 0
možnosti
Foto

vy jste dnes nějaká rtuťovitá :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.