Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně tedy z politiky začalo po pravém cukat i v levém víčku. Mohu tedy klidně konstatovat, že ze současné politiky mam polytiky.

1 0
možnosti
Foto

Mně cuká víčko jen když házím po babách očkem, což by se dalo kvalifikovat jako polytok. Pro tyto případy mám účet na serveru TikTok. :-)

1 0
možnosti

5,85987??? No, to je tedy zklamání, já čekal minimálně komplexní číslo složené ze dvou iracionálních složek.

Případně, proč by člověk nemohl být rovnou třeba nekonečně spočetnou množinou takovýchto čísel? Fantazii se meze nekladou. Já bych si to ještě promyslel a rozpracoval to ;-).

Nicméně já přes matematiku moc nejsem, to je Vaše doména, rozhodnout se musíte sám. Já se cítím spíše geometricky, je jasné že budu geometrické těleso. Normální třírozměrné, jsem skromný do žádných vyšších dimenzí se cpát nebudu. Samozřejmě vzhledem k mé komplexitě to bude Goldbergův mnohostěn a vzhledem mému číslu osudu bude vycházet z pětiúhelníků tedy z dvanáctistěnu.

Zatím mne nejvíce láká klasický Truncated pentakis dodecahedron. Vím není to nic speciálního, ale lze na něm vidět všechny mé klíčové vlastnosti a jít pomocí většího počtu stěn do bližších detailů už mi přijde přehnané. Navíc si myslím, že v případě více stěn bych k sobě těžko sháněl duální těleso a žít sám je přece otrava ;-).

1 0
možnosti
Foto

No, skoro jste to trefil.

Číslo je sice reálné, ale složené ze dvou iracionálních: e+pí

Přeju příjemný zbytek života v kůži dodecahedronu, ale dávejte pozor aby si vás FIFA nezvolila za model pro svůj nový kopací míč. To byste pak na zdravotní prohlídku musel chodit na Spartu ke kustodovi. :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Ty jsi teda číslo! A já se stydím, že jsem tak zpátečnická a cítím se být stoprocentní ženou ;-D

2 0
možnosti
Foto

Prosímtě... já myslel že ty už dávno vyhynuly. Vždyť sám Jára Cimrman kdysi prohlásil: "Dinosaurus a stoprocentní žena - mé fosilie nejmilejší" :-)

3 0
možnosti

Bylo na čase. Já se cítím jako princezna (nikoliv ta, ale TEN princezna). Nechám si to zapsat na magistrátu a pak běda, kdo mi nebude projevovat patřičnou úctu náležející princeznám. A že to nepozná? Jeho chyba, má se starat už před tím, než se se mnou setká.

2 0
možnosti
Foto

Tak to máte dobrý - hned ráno můžete vyrazit do nejbližšího zahradnictví a dožadovat se zavázání střevíčku. :-)

0 0
možnosti

Když se (už tak zřídka!) vrátí na blog starý dobrý Honza Štiplavý, a jako vždy ve výsostné formě, mám druhé vánoce i prvního apríla. Vždycky jsem, Honzo, věděl, že jsi číslo! Přiznám se, že já už se dlouho cítím jako muška jenom zlatá, nutričně se posiluji na lidech typu “mouchy, snězte si mě”, nepodléhám díky zlatému tělu inflaci, ale můžu se jít kdykoli zpeněžit. Pravda, někdy jsem trochu sado-masařka a cítím se jako mistr světa v muší váze, ale já už ty mouchy na své povaze vychytám. Nejlépe obě dvě jednou ranou. Hned zítra se zaletím zaregistrovat na Úřad rozmanitosti identit a konečně se osvobodím ze svěrací kazajky muže. Jen doufám, že mě cestou nesezobne někdo s nově objevenou identitou ptáka nebo pavouka. A když ano, tak co, stejně tam všichni mušíme.

3 0
možnosti
Foto

A ještě bys mohl Jiříkovi prozradit, kdo je princezna (jmenuje se teď Hlinka). Ale bacha abys nedopadnul jako ten maník ve filmu Moucha (The Fly), co pak běhal po laboratoři s muší hlavou. :-)

I když musím sebekriticky přiznat, že i identita "číslo" má své mouchy. Dnes jsem si například ve dveřích bolestivě přiskřípl desetinný rozvoj. To mám z toho, že zapomínám na Cimrmanovo herecké desatero: "Hraješ-li čerta, nezapomeň před usednutím, že máš ocas".

Asi se budu muset zaokrouhlit.

0 0
možnosti
Foto

Sranda jak sviňa, se ti extrémně povedlo. Já jsem si bohužel vybrat nemohl, pač jsem trávil své novorozenecké dny v i nkubátoru, ale i tak, tam by se mě stejně nikdo neptal, pač nedonošené děti ještě nemají zodpovědný rozum. Mimochodem, nedávno v hospodě mluvili o Fialovi v ženském rodě:-)

2 0
možnosti
Foto

Že by i tam používali výraz rozkošenka přepůlená v drsnější formě.

1 0
možnosti

Pokud se někdo cítí jako vtipný autor aprílového blogu, i to si už může dát do identity.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, každé hodnocení je v podstatě subjektivní - pokud tedy zrovna nepřebýváte v identitě "vševědoucí bůh". Proč by měl tedy zneuznaný básník skákat z útesu, když může prožít spokojený život jako "excentrická elipsa". :-)

0 0
možnosti

P18a97v95e76l 46V42é84b78r

1. 4. 2023 9:19

A víte, že jsem prvních pár vět bral vážně? Prozření přišlo až s povedeným prvoaprílovým žertíkem mé manželky, které však zde nebudu rozvádět (utrpěl můj zevnějšek, důstojnost i sebevědomí...)

1 0
možnosti
Foto

Inu, hranice mezi realitou a recesí je někdy tenká, přetenká. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.