Diskuse

Letní kvítí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji srdečně , pane Jane Řeháčku za tu krásu, tak sytou, že by snad povznášela i proti naší vůli! A pana Jana Proutí současně snad trochu utěší, že jsem se svým potomkům taky dost nepovedla, když pěstuji jen ty okrasné, oni zase, na rozdíl od těch Prouzových, nepěstují nic . Tak se (s)mějme rádi

1 0
možnosti
Foto

P.S. na Jana Proutí přepsal Jana Prouzu můj AI chytrák, omlouvám se za něj 🙏

1 0
možnosti

Jsem, Honzo, momentálně ve sporu se svým potomstvem, které u svých domečků sází pouze hospodářsky užitkovou neboli jedlou flóru. Od okurek rajčat, paprik a dýní až po meruňky a jabloně. Já jsem ve fázi, kdy pečuju u domku pouze o okrasné “monokultury”. Od květin typu pelargonií a růží až po motýlí keř nebo bujně rostoucí psí víno. Zajímavá odnož generačního sporu.

1 0
možnosti
Foto

V tomto případě jsem pragmatik. Já bych ve sporu okurka kontra růže asi taky stranil sežratelné straně. I když uznávám, že zpívat si "podívej, kvete okurka" asi není moc poetické.

0 0
možnosti
Foto

Hezky si nám rozkvetl

1 0
možnosti
Foto

Jo, ještě fialový melír na hlavu a můžeš mi říkat Ocún.

0 0
možnosti

Ty mas overeneho notare na overovani ukazovacku?-)

1 0
možnosti
Foto

No, minule jsem dostal upozornění od redakce, že musím zmínit, že fotky jsou moje, tak se jistím

0 0
možnosti
Foto

J13a80n 68H32o92r25n77í58k

9. 10. 2023 22:56

Pěkný pugéty, ta rudá mi přišla jak orchidej, ale chyba lávky, už jsem si ji našel. Zdravím do Států.

1 0
možnosti
Foto

Lávka je statisticky vzato nejčastěji chybující činitel

0 0
možnosti
Foto

Nádherné kytičky, nádherné snímky - ačkoliv trošku prošlé, poněvadž už je podzim. Ale možná ještě ve Vašem parku kvetou doposud, pokud jste tam měli tak senzační babí léto jako my tady. Moje zahrada je taky stále naplno rozkvetlá a ještě hodně dnů bude, pokud nedorazí mrazy - a ty prý letos, mimořádně, nepřijdou celý říjen!

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk. Jo, prošlé už jsou. Já si s časem moc hlavu nelámu.

0 0
možnosti
Foto

Prima fotky, co se líbí, to člověka posílí.

3 0
možnosti
Foto

Díky. Foťák, to je taková přenosná posilovna.

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.