Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

No ještěže jsem na vás narazil...nedávno se tak stalo se stejným tématém v případě jistého pana Zieglera. Kdych měl oba blogy položit na stůl,tak je to zkažený guláš vedle steaku špičkového kuchaře.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za jazyku lahodící srovnání

0 0
možnosti
Foto

Já se domnívám, že Pyšnou Princeznu by měli zakázat. Nejen vrchní politruk Ziegler udělal brilantni rozbor tohoto poklesleho komunistického škváru, ale už i BIS pod vedením novogenerála Koudelky monitoruje tento film, jako rusko-čínskou ideologickou propagandu.

Výrok "odvolávám, co jsem odvolal" lze chápat jako urážku současné vlády. Výrok "rozvíjej se poupátko" lze považovat za nemístný náznak sexuality, takže pohádka by měla být nepřístupná do 18 let.

3 0
možnosti

Jedni moji známí si zpívají "rozvíjej se poupátko" vždy, když do sebe kopnou panáky s rumem v očekávaní další rundy.

1 0
možnosti

Fundovaný rozbor. Nanosekunda potěšila nejvíce.

2 0
možnosti
Foto

No jo, to je starej fór ze základky

1 0
možnosti
JN

Skvělé, řekl bych, že na všechny blogery, kterým se od Vás dostala cti Pyšnou princeznu "vyprávět", to sedí.

1 0
možnosti
Foto

Díky za uznání.

0 0
možnosti
ŠZ

Když jsem si přečetl titulek, řekl jsem si - proboha další Ziegler. Ale po přečtení se omlouvám, opravdu skvěle napsané. Taky bych to chtěl takhle umět.

3 0
možnosti
Foto

Díky za komentář

0 0
možnosti
Foto

tak tomu říkám betelnej rozbor! Jako zástupce zajíců přeju bezva následující rok

2 0
možnosti
Foto

Tak do příštího roku hodně mrkví a jetele.

3 0
možnosti
KL

Perfektní. Pobavila jsem se.

Jenom bych chtěla varovat před parodováním woke nápadů. Někdo by to mohl vzít jako návod

5 0
možnosti
Foto

Já myslím, že pud sebezáchovy nakonec nad ideologií zvítězí.

Ale bude to asi taky až na penalty.

2 0
možnosti
Foto

Jedním slovem: prča!

Bravo!

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk.

0 0
možnosti
Foto

Jene, zajíměvě jsi to shrnul. A já ti do roku 2024 přeji pevné zdraví, štěstí, lásku spokojenost a taky spoustu inspirace

1 0
možnosti
Foto

Díky za přání. Totéž i tobě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.