Foto

perfekt...jen ty názvy jednotlivých obrazů mi moc nesedí buď ... nebo +++ a furt dokola

Technická: 9.x. v 9:09.

1) ?

2)Jak se zajistí pevný čas (nejste sám, podobně další blogermá výrazný modus jednoho okamžiku vložení blogu)?

Nezastírám, že se na toho devátého těšívám.

Foto

1. Protože 9 je mé oblíbené číslo - za mých mladých let bývávalo 9 planet, Československo mělo 9 presidentů (a to už se nezmění), spousta skladatelů napsalo 9 symfonií (Beethoven, Schubert, Dvořák, Mahler, Bruckner) - asi proto, že máme devět múz, těhotenství trvá devět měsíců atd atd. A taky je to největší číslo, které si lze nabrnknout stisknutím jediné klávesy

2. V autorském rozhraní je položka Datum publikování, která je normálně prázdná (článek je publikován okamžitě po stisknutí tlačítka Publikovat). Kliknutím na ikonku kalendáře vpravo je ale možno si to nastavit (pro čas je nutne kliknout na ikonku hodin), a v tom případě tlačítko Publikovat článek pouze pošle do fronty s příslušným načasováním.

Foto

Nejhezčí je...možná příjde i Jaromír

Foto

Správně je "Jaromír možná přijde i dvakrát"

VN

dechu se mi nedostává... krása i popisky obrazů se mi líbí ...

Foto

Díky. Za popisky ale poděkujte Jaromírovi. Já je v původní verzi odbyl třemi tečkami mezi obrázky

Foto

Vzácný pane Jane Řeháčku 😇, v úžasu připouštím jak se TO z Vás Vaším dílem hrne do mě a do celé zahrady kolem mě, kde teď, v neděli po ránu, zázračně zpívají ptáci. Ano, Claude Monet jako vyšitý a současně Kupka jehel. A hlavně salon "Hradec republiky"! 😆 Obdivuhodně oblažujete to poctivě lidské, děkuji Vám srdečně ❤️👍.

Foto

"Mistrová, vy mi ňák podstrojujete"

(jak říká tovaryš ve filmu Anton Špelec ostrostřelec)

V každém případě děkuji za milá slova.

Vitr rozbil zrcadlo a ty jsi zmonetoval prirodu!-)

Foto

A kdyby mi za to někdo zaplatil, tak bych ji i zmonetizoval

  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.