Foto

No jo, na jaře je excelentně prakticky všude.

Fotky jak vystrizene z casopisu Playfrog!

Myslim, ze v tomto pripade je dobre, ze sis nechal podepsat Model Release.-)

Foto

No jo, takové Žabovřesky.

Ještě že mne nenapadlo s těma modelkama házet žabky, to by mne asi hnaly až k soudu.

JM

J14a95n 72M51a53r64e71k

9. 4. 2024 17:22

Moc hezky psáno....ale, nemohlo to být napsáno česky? Už nežijeme v protektorátu...

Foto

Nemohlo. To by mne cimrmanologové ukamenovali.

MV

Krásný. Ale to je jaro (alespoň pro mě) pokaždý. A letos to to jaro dává pěkně od podlahy.

Foto

Jo, jaro má kliku, že následuje po zimě.

Kdyby následovalo po jaru, tak už by to taková pecka nebyla

Foto

Já tu první fázi fakt miluji. U mě první končí a začíná druhá tehdy, když odkvetou narcisy a rozkvetou pampelišky. A když čápi už sedí na vejcích. Letos se tak už stalo. Na žabičky se určitě mrknu. Všechno z dokonalého světa přírody mě zajímá.

Foto

U nás ta druhá fáze začíná 9. dubna v 17:34

  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.