Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Moje mamka vystudovala  analytickou matematiku. Dcera perlí v logických a matematických olympiádách. Já jsem mimo. Ale souhlasím s názorem, že matematika je důkaz Boží existence. Tak poklekám.

Moc zajímavý článek.

2 0
možnosti
Foto

Cítím to podobně.

Někdy když pozoruju to matematické soukolí a vidím jak ta ozubená kolečka do sebe přesně zapadají, tak mám taky sto chutí pokleknout.

0 0
možnosti
Foto

Kouzelný rozbor :)

1 0
možnosti
Foto

No, trochu jsem to okecal. Doufám, že tu není žádný odborník na fraktální geometrii, který by mi to omlátil o hlavu.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek a pěkné obrázky fraktálů. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.