Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přiznám se- celé jsem to nedala. Moc grafů v tom horku:-) Ale za tu mravenčí práci si karmu samozřejmě zasloužíte.

To muselo dát práce..a přitom taková blbost, co?:-)

4 0
možnosti
Foto

Kdepak mravenci. To dělaj počítače. Mravenci už dneska na práci ani nesáhnou a jen si v mraveništi pobíraj podporu v nezaměstnanosti. I Ferda už trochu ztloustnul a musel si koupit větší šátek.

4 0
možnosti
MS

Statistika je nádherná disciplína. Já když jsem kdysi zahajoval svou činnost OSVČ, zakoupil jsem dvě krabičky náplní do sešívačky. Po deseti letech jsem secvaknul poslední složku papírů a sešívací sponky došly. Jednoduchým výpočtem jsem pak zjistil, že mám spotřebu jedné krabičky za  pět let. Další podrobnou analýzou, vycházející z počtu ks v jednom balení (1000), jsem dospěl k výsledku, že mám spotřebu  0,548 sešívací sponky denně. Dodnes mě hřeje vědomí, že to vím a že mě v tomto směru nemůže nic zaskočit (i když mne poněkud znejisťuje skutečnost, že jsem do statistiky nezahrnul přestupný rok). :-)

3 0
možnosti
FS

Statiska je nádherná! 

V Holandsku se vyloví tolik slanečků, že na jednoho obyvatele Amsterodamu připadne sto jeden slaneček denně.

A my jsme pětičlenná rodina. To by bylo denně 505 slanečků. Teď moje manželka navíc žádný slanečky nejí... :-)

4 0
možnosti
Foto

Zajímavé to je. Mohl byste to převést do notového záznamu? Předem děkuji.

4 0
možnosti
FS

Často bývají matematici i skvělými klavíristy či obecně hudebníky, takže to je přímo výzva pro pana Řeh(t)áčka. :-) R^

2 0
možnosti

Co k tomu dodat? Perfektní. Jen snad ještě postrádám u žen: kolik blondýn, černovlasých, zrzek a u pánů: kolik vlasatých a méněvlasatých! :-))))))

2 0
možnosti
Foto

Jo, to by mě pan Boháček hnal kdybych vyzradil kolik je tady zrzek. Za takovou informaci se na černým trhu platí tuzexovými poukázkami.

3 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 31. července 2014.

Boháček si při hodině listuje v učebnici statistiky a při tom se hlasitě směje.

2 0
možnosti
Foto

Zajímavé statistiky a pěkný článek. R^:-)

Článek jsem zatím jen proletěl. Časem se k němu vrátím.

1 0
možnosti
Foto

Já se k němu časem taky vrátím. Ona jsou ta data docela zajímavá.

0 0
možnosti
Foto

J62a59n12a 92M51a68j61o18v56á

30. 7. 2014 10:10

Tak tohle si nechá má analytická plesající duše ke kafi R^

3 0
možnosti
Foto

Kolego, zatímco někteří podléhají momentu překvapení, já Vás znám už jakýsi ten řádek a tudíž mě spíš překvapuje, že tato analýza přišla až tak pozdě. 

Ráda bych se s Vámi podělila o některé postřehy, které vyvstaly při interpretaci výsledků. Všiml jste si například, že ženy závorky více uzavírají ** ) ** než otevírají ** ( ** ? Domnívám se, že jsme zde narazili na fenomén smajlíků a tudíž Váš výzkum jednoznačně ukazuje, že ženy v naší společnosti jsou více šťastné, než nešťastné. Dovolím si tedy poukázat na psychologicko-sociologický přesah Vaší práce.

Také si můžeme povšimnout vyššího užití hlásky ** ť ** u žen. Překvapilo mě, že se stejný trend neprojevil u ** ň **. Budu tedy muset napsat, že Váš blog je vyťuťaný, nikoliv vyňuňaný, jak mi můj stav a mimibazar přirozeně velí.

7 0
možnosti
FS

Ovšem chybí tam zcela fenomén tří teček za nadpisem, to mám panu Řehtáčkovi trochu za zlé.

4 0
možnosti
Foto

Zdravím.

No, nedalo mi to a kouknul jsem se, zda se "džjóva" nalézá mezi 372359 slovy ve sledovaných blozích použitými a ono se nenalézá. Tak to máme ještě rezervy.

0 0
možnosti
Foto

Ono to taky bylo míněno spíš jako příručka pro jazykové statistiky. Ke čtení tam toho moc není, to se přiznávám bez mučení. Nicméně máte piškvorka za statečnost :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.