Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

A proč ne? "Udělat prostě něco jen tak, bez důvodu, bez příčiny, prostě jen tak. Třeba... vylízt na strom! Ano, na strom. A neptejte se mě proč. Prostě jen tak, vylízt na strom..." :-)

6 0
možnosti
FS

Velmi dobře, pane Řeháčku. R^ Ale zkuste mi spočítat tohle:

"Je tříposchoďovej dům, v tom domě je v každém poschodí 8 oken. Na střeše jsou dva vikýře a dva komíny. V každém poschodí jsou dva nájemníci. A teď mně řekněte, pane Řeháčku, v kerým roce zemřela domovníkovi jeho babička?"

2 0
možnosti
Foto

V nepřestupným.

A teď něco z angličtiny: které (anglické) slovo s pěti písmenky vypadá stejně když si otočíte obrazovku o 180 stupňů?

Hint: je to poměrně běžné slovo.

1 0
možnosti
MV

zavidim vam tolik volnyho casu! opravdu

1 0
možnosti
Foto

Normální rozcvička před výkonem povolání. Dělají to boxeři, co by nemohli matematici?

5 0
možnosti
Foto

R^ Solid rachota. Dát to do komplu, zadat téma, určit zda ONA, nebo ON a mašinka už může chrlit blogy sama8-o;-) I když některé/ří autorky/ři ( potažmo mnozí/ všichni ?) to vlastně dělají stejně jaksi automaticky, že, ehm;-O;-)Mohou být vyjímky, nechci jmenovat (např. mě, že;-D). Ináčej zdravím. J.A.J.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, pokrok se nedá zastavit.

Když jsem byl mladej, tak jsem si myslel, že se tý umělý inteligence (Artificial Intelligence) nedočkám, ale teď už si to nemyslím.

Taky zdravím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.