Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krásně jste to vystihla! 

Být Vámi, docentko veverko, zabezpečím si ale dobře Muzzlebook. Až Vám tam vlítnou Peruánští naháčové a jiní plešouni, nadělají Vám z fotek z dovolené v Ořechu u Prahy trhací kalendář.

4 0
možnosti
Foto

(čiperka) Děkuji za varování. Muzzlebook zabezpečen izolepou. :-)

A do obranného praku jsem pro jistotu naládovala kokosové ořechy ráže 170 mm.

0 0
možnosti
RE

Teda, takhle vtipně a s nadhledem to všechno ,,sepsout":-) Bravo!!!R^

1 0
možnosti
Foto

(čiperka) však jsem to taky sepsala (jak by řekl Juraj Kukura) "se psem, se psem" :-)

0 0
možnosti
FF

Akt druhý...je pravda, že upozorněním TB jsem dosáhl i k odporu PD a vzápětí i k pochybnostem u VK, proto vydávám s konečnou platností stanovisko, že zvířátka mám rád, a slibuji, že se k nim budu i nadále chovat tak, jak si zaslouží...

Hnutí Za všeobecnou druhovou rovnost, zdar ...a fotbalu zvlášť!!!

1 0
možnosti
Foto

Po konzultaci s JM jsem zajel do HK a vydal zde PR, které podtrhuje roli HS v ČR.

Zdar!

1 0
možnosti
FF

Tak dám zatím první.....Heleďse, veverčičko,...jako pár vlašáků si klidně ze stromu vezmi, (lískáče sis už obrala), to jako jó, ale né, že si jen kousneš a necháš být....a tak je to s tebou se vším nebo třeba tvůj kámoš krtek...jo ať si klidně udělá díru a třeba tři, ať nežeru, klidně ať si to i zorá, já budu dokonce i rád, ale nemusím mít zryto každý týden, to doufám uznáš, a také nemusí furt rýt jen u nás, jsem přející a soused také potřebuje zplanýrovat to jeho zelinářství....

A něco ti řeknu, milá veverčičko, já kvůlivá tobě dokonce volím i zelený,...tak na to mrkni a přimluv se u vás.

1 0
možnosti
Foto

(čiperka) Již jsem se přimluvila. Krtek i s rýčem se bude u Vašich dveří hlásit zítra v 8.00 na dobrovolnou brigádu. Nádavkem posílám i Malého medvěda a Velkého medvěda, kteří Vám buď opraví auto a nebo z něho udělají dvě menší. Sraz v 8.30 u Kolína.

1 0
možnosti

TAL aMERIKU JSTE ZROVNA NEOBJEVIL, to už je dávno známý, že člověk je v podstatě jedinej tvor, co zabíjí nikoliv kvůli hladu

1 0
možnosti
MP

To by bylo hezke, ale neni to pravda. Viz treba vyzkum primatu.

1 0
možnosti
Foto

;-D, představila jsem si mít to na audiu..., pozdravujte ČiperkuR^

1 0
možnosti
Foto

Soundtrack z projevu bude k disposici jen co se podaří digitalizovat brumendo Alexandrovova souboru medvědů, které výhrůžně podbarvuje pasáž o vymírání živočišných druhů. :-)

0 0
možnosti
Foto

Smích se mi hodí, aspoň se konečně trochu proberu :)

2 0
možnosti
KT

Z ranních mrákot?

2 0
možnosti
Foto

R^;-DR^ Konečně rozumná řeč.

1 0
možnosti
Foto

Někdy mě napadá hříšná myšlanka, že bychom to tu měli zabalit a předat klíče od planety nějakému rozumnějšímu druhu - třeba tygrům. :-)

0 0
možnosti
Foto

No, to se zas bude zrzatej kožich naparovat... :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^R^Konečně mě nějaký blog dnes rozesmál.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.