Diskuse

břízám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, vy taky břízáte? Tak to bychom někdy mohli břízat spolu... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ to proto, že mám podzim tak ráda a taky za Klid noci.

1 0
možnosti
Foto

Dík za palec. Já tu melodii napoprvé ani moc nezaregistroval. Ale nějak mi utkvěla v paměti a asi po půl roce se z ní vynořila.  Jenže to už jsem neměl potuchy odkud pochází. A tak mě hezkých pár let pronásledovala anonymně.

Naštěstí ten film dávají periodicky v televizi, takže jsem byl nakonec z prokletí vysvobozen.

1 0
možnosti

Krásné sobotní zastavení i zasnění. Palec nahoru a srdíčko!

1 0
možnosti
Foto

Dík. Však od toho tu sobotu máme. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.