Diskuse

Kundagate

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Zapoměl jste propojit gambijskou vesnici Kundam Kunda(asi obdoba ,,Česko Čechům") aby ta ,,brána zákazníků" byla kompletní:-)

4 0
možnosti
Foto

Ano, ta vesnice se mi líbí a mám někde fotku té cedule. Ta je dost velká, takže to asi nebude nějaká malá díra.

4 0
možnosti
Foto

Ups...takhle skvěle by to nerozebrala ani moje mistress Kundalini Shakti :))

6 0
možnosti
Foto

No jo, my kmáni se trmácíme pendolinem, ale fajnšmekři si jezděj kundalinem. :-)

4 0
možnosti
Foto

Jane, ještě teď mě bolí břicho od smíchu a musel jsem přes Kundagate letět na toaletu;-D;-D.Bezva a R^.V

6 0
možnosti
Foto

Taky na toaletu většinou lítám. Lufthansa má přímej let z ložnice :-)

4 0
možnosti
AS

A43d88a61m 43S39t60a27v25a

6. 11. 2014 9:27

"z estonské Kundy do indické Kundy: Ještě že tu neprobíráte meteleblesku, či jak se tomu říká.

2 0
možnosti
Foto

Adame?:) Smích...humor...satira...nic?:)

3 0
možnosti
JS

A co Sokratovo síto, pane?

"Jednoho dne potkal jedenAthéňan filosofa Sokrata a povídá:"Jestlipak víš, Sokrate, co jsem se zrovnadozvěděl o Tvém příteli?" "Počkej chvilku,"odpověděl Sokrates. "Než mi cokoli řekneš, rádbych tě podrobil zkoušce. Říká sejí zkouška tří sít.""Tří sít?" "Přesně tak," pokračoval Sokrates."Než mi začneš vyprávět o mémpříteli, možná bude dobré na chvilkuzkusit prosít to, co mi řekneš.

   První síto se jmenuje pravda.Máš naprostou jistotu, že to, co michceš říct, je pravda?" "Ne," odpověděl tenčlověk, "vlastně jsem to jenom slyšel a...." "Dobře," řeklSokrates. "Takže ty opravdu nevíš, jestli je topravda nebo není. Teď vyzkoušejmedruhé síto. Toto síto se jmenuje dobro.Chceš mi o mém příteli říctněco dobrého?" "Ne, naopak..." "Takže," pokračoval Sokrates,"chceš mi o něm říct něcošpatného a nejsi si jist, jestli je to pravda.Hmm, hmm, Ale pořád ještě můžešzkouškou projít, protožezbývá ještě jedno síto.Jmenuje se užitečnost. Bude mi to, co michceš o mém příteli říct,užitečné?" "No, ani moc ne." "Dobrá," uzavřelSokrates, "takže to, co mi chceš říct,není ani pravdivé, ani dobré, dokonceani pro mne užitečné. Tak proč bys mi to mělvyprávět?""

Zdroj: Internet

4 0
možnosti
AS

A25d62a35m 81S44t24a61v97a

6. 11. 2014 9:15

)"... Po neúspěšném návrhu průplavního kanálu Dunaj-Odra-Labe a ..": Autore, vám ušlo, že existuje již mezinárodní konsorcium, které na tom pracuje?

1 5
možnosti
JR

J52a74n 66R78á58ž

6. 11. 2014 9:52

Nechápu ty minusy, když je to doložitelný fakt.

1 2
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.