Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J61a96n66a 24M44a28j26o69v20á

18. 11. 2014 23:01

Vejce s plochou dráhou letu? To bude mít nějaké zvláštně těžiště, ne?

(KarmaR^ se sladkým bílkovým sněhem)

3 0
možnosti
Foto

Naše agentura původně testovala vejce se svislou drahou letu, ale z nějakého důvodu ta vejce dopadala zpátky na naše hlavy. Tak jsme přešli na plochou... :-)

1 0
možnosti
Foto

mě dostal archiv Tomáše Řepky ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

mě zas vždycky nejvíc dostane, že čtenáři se smějou úplně jiným věcem než já :-)

3 0
možnosti
Foto

Vážená Střelená kachno, z českých médií jsem právě zjistila, že usnesená vajíčka vrhají ďáblíci 3. kategorie, ověřeno na internetovém zdroji  http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A141116_435496_blogidnes

1 0
možnosti
Foto

Vážená nestřelená kolčavo, děkuji za varování. Již jsem usnesená vajíčka vrhl na pánvičku, čímž vznikl gáblík 3. kategorie s vlastním rozvodem cholesterolu.:-)

3 0
možnosti
AJŘ

Dostala jsem chuť na vajíčka;-D.

2 0
možnosti
Foto

Já dvě mám. Přineste slaninu a budeme slaňovat. :-)

3 0
možnosti
Foto

Kdybyste nezmínil usnesené slepice, tak vám nevěřím ani slovo.

3 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že tu naši trvale rozklíženou politickou scénu dokáže slepit pouze nový politický subjekt: strana snášenlivých slepic :-)

3 0
možnosti
Foto

Volské oko dle receptury Ládi Hrušky mě dostaloR^;-D

1 0
možnosti
Foto

V příštím pořadu: předvolební guláš podle Ládi Hrušky :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za rozšíření mých omezených obzorů. Teď vidím vše jasně.R^

3 0
možnosti
Foto

Je mi potěšením se revanšovat. Jak si k Vám také občas chodím ujasňovat životní postoje. :-)

2 0
možnosti

Nevědomky jste vyděsil mého psa ... mým hlasitým smíchem .-))

4 0
možnosti
Foto

Vy se asi smějte jako ohňostroj. :-)

(to já jako ohleduplný milovník zvířat se směju zásadně s tlumičem)

2 0
možnosti
Foto

:) Aspoň je stále kde pobavit se nadhledem :)

6 0
možnosti
Foto

Jo, nadhled musí bejt kdyby na dřeváky nebylo. :-)

2 0
možnosti
FF

;-DR^Nechci vznášet zmatek do skořápek, ale Vrbova kandidatura se otřásá v základech neb sami plzenští příznivci přispěchali s tvrzením, že se za Vrbu nepostaví, dokud jimi neobsadí všech 11 křesel.

A dobrá zpráva, která tak trochu unikla ve víru událostí o vaječné smršti je však ta, že v rámci zvýšeného odběru vajec, vznikla velmi silná potávka po tomto sortimentu, zvláště nyní v čase vánočním a pro období vajec velice aktuálním, což znamená více slepic možná i kvalitnějších, více zrní, prémie pro zaměstnance a ekonomickou prosperitu v dalších odvětví.

A to myslím, že je všemi nedoceněný presidentův mistrný tah pro překonání recese.

1 0
možnosti
Foto

Já si přímo myslím, že bychom se mohli stát světovou vejcařskou velmocí a tento artikl úspěšně vyvážet. Stačí v Brně přebudovat Zbrojovku na Zbrojlerovku a je vymalováno. Pak bych ještě vybudoval vejcovod na Sibiř a program "vejce za ropu" se může rozeběhnout naplno.

A když mají v Paraguayi loutkovou vládu, nevidím důvod proč my bychom nemohli mít žloutkovou. Recesi se meze nekladou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.