Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to je nádhera :-)R^

můžu si tu poslední, prosím, půjčit jako tapetu?

2 0
možnosti
Foto

Můžete, ale já to fotím kompaktem, takže technicky nic moc.

Přidal jsem ty fotky ve větším rozlišení sem:

http://hradec.org/idnes/

2 0
možnosti
Foto

R^Nádherně vyduněný článek:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^moc pěkné, a duna s hodně zamračenou oblohou má své kouzlo.:-)

3 0
možnosti
Foto

Na té fotce se mi líbí hlavně to, že když se obrátí vzhůru nohama, tak vypadá jako šedá duna s oranžovou oblohou. :-)

2 0
možnosti
Foto

moc pěkné... jen trochu z ruky;-)

2 0
možnosti
Foto

Z ruky skutečně jsou. Já žil dva roky v Novém Mexiku a do těch bílých dun jsem se nikdy nevypravil, protože mi připadly šíleně daleko (ony jsou hodně na jihu a já byl na severu). Napravil jsem to teprve před pár lety, když mě náhoda zavála do Las Cruces.

0 0
možnosti
Foto

A to dunění, to je duch dun?

1 0
možnosti
Foto

Ano, ovšem jeho zjevení předchází rituální kuch kun. :-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo,  úplně jsem se ohřál a ta krajina na 3 fotografii je moc pěknáR^

1 0
možnosti
Foto

Bylo mi ctí poslat do Hradce pár kiloJoulů tepla. :-)

2 0
možnosti
Foto

Cestovat slunečním horkem po poušti...co více si přát v době, kdy je venku sychravo, větrno a chladno?:)

5 0
možnosti
Foto

Snad už jen peřinu a pod ní teplokrevnou zrzku :-)

4 0
možnosti
Foto

R^:-) ... Jo, a jeste mam jeden dotaz ohledne te ryze a mouky ... to tam jako hodne prsi? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Ano, i několikrát za jedno století :-)

1 0
možnosti
Foto

Jupííí! To mě nenapadlo, že se díky Vám závěrem víkendu projedu na ťavě ;-D Za článek samozřejmě karma R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou znalci, kteří to jezdí i na surfingovém prknu :-)

2 0
možnosti
Foto

Nádherná klouzačka po dunách, alespoň jsem se v tomto ročním období trochu ohřála:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem zas pookřála- 1.březen,.příslib brzkého jara, juchů;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.