Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem to překontrolovala, pane profesore, a mám pocit, že ty statistiky jsou správně.

3 0
možnosti
Foto

za odměnu si dnes neodepřu doutník :-)

3 0
možnosti
Foto

Kdo si hraje, nezlobí

4 0
možnosti
FS

R^ A nejen to. Kdo si hraje, nestárne. :-)

6 0
možnosti
Foto

Neřvi tolik. Zalehlo mi ve skafandru.

5 0
možnosti
Foto

Ježiš, tady je to krásný! Jako v Krumlově!:-)R^

4 0
možnosti

Skvělý, vzpomínkový blog nádherné, víc jak měsíční, dovolené. Pravda několik gaučů zůstalo totálně proleželých - ale kdo by neměl rád adrenalinový sport gaučing?! A ještě přitom trhal rekordy v slézání osmitisícovek! 

Děkuji tímto profesorovi zajíčkovi Řeháčkovi, že nám tento zážitek umožnil!R^

(a ještě to perfektně zaznamenal)

5 0
možnosti
Foto

též jsem již dva tři gauče zcela proležel :-)

2 0
možnosti
Foto

No jsem z toho popisu výstupu tak znaven, že musím najít nějakej gauč.

2 0
možnosti
Foto

Doufám, že jste se poznal v osobě sněžného muže... :-)

1 0
možnosti
PS

Zdravím všechny kamzíky z vrcholku mého žebříku. Gratuluji a blahopřeji. A jsem nekonečně rád, že jednou bude, možná, nekonečná zmínka o mé maličkosti (limitně zugrunt) na štítku vedle vlaječky zapíchnuté na (v) nekonečnu.

4 0
možnosti
Foto

O tom dnes již není žádných pochyb :-)

2 0
možnosti
FF

R^;-D;-D;-D skvěle podané, Honzo!

Díky, teď když to tak čtu nazpátek s tvým komentářem, řehtám se tu zas jak;-D;-D

A konečně jsem si připomenul, jak k tomu všemu vlastně došlo. Tys v jednu chvíli prohlásil, že jestliže počet příspěvků přesáhne, myslím že třístovku, vyjádříš silné znepokojení. A my pod šancí vidět tvé znepokojení prostě rozjeli příspěvky.

Chtěl jsem teď právě rozjet karmu pro tebe, ale zatím mi to nepovoluje zvýšit karmu. Však kdykoliv sem přijdu, budu zvyšovat.

5 0
možnosti
Foto

Jo, tak to asi přesně bylo. R^

Já ty příspěvky prolít jen celkem zběžně, ale tohle bude nejblíž pravdě...

2 0
možnosti
FS

Ježiš, to muselo dát práce. A přitom taková blbost, že jo? :-)

Vy jste šílený, profesore Řehtáčku. Šílený ale geniální! R^EU[>-]

6 0
možnosti
Foto

krásně to zajíček sepsal R^ on je fakt nádhernej blázen R^V

můžu ještě jednou? to se neomrzí...

Etnáááááááááááááááááááááááá [>-]!!V;-);-D

7 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.