Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak Vám tedy pane Řeháčku mockrát děkuju;-D Považuju to za osobní útok;-D,neboť je to celé podvrh8-o Když vidím, jak jste nahrál Cumle, jako, že ani nepípne....? Ale jinak moc pěkně udělané, a pěkné počtení. DíkyR^

4 0
možnosti
Foto

Ona pípá, ale na špatným hrobě. Já jsem do statistik z každé diskuse zahrnul jen prvních 1000 příspěvků :-) Kdybych je spočítal všechny, tak bys asi skončila na medailové pozici :-)

4 0
možnosti
DS

Jé, Honzíku, Vy jste krásně praštěnej! Protože klobouk nenosím, vysekávám virtuální pukrle:-). Aneb, jak říkají mé dospělé děti, "dobře, Vy!";-D

5 0
možnosti
Foto

Díky za pukrle. A jdu se majznout topůrkem, abych si ho zasloužil. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, obdivuji, že jste si s tím dal tu práci. Jen ten interaktivní graf mně nefunguje vůbec. Ale jinak se mi to opravdu líbí, děkuji.

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu. No, ty popisky asi nebudou fungovat na všech platformách. To je problém moderní doby, že je téměř nemožné udělat něco, co se chytne na všech dostupných zařízeních... :-)

0 0
možnosti
MH

Tý jo! Dost dobrá práce!R^

3 0
možnosti
Foto

Dík. Já to svému binárnímu učedníkovi vyřídím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Klesla mi čelist. Jsi neskutečný, gratulujiR^.

(A ta pavučina je moc hezká, můžu podle ní vyšívat?)

6 0
možnosti
Foto

Jasně. Já doufám, že pražský dopravní podnik podle ní překope autobusové linky :-)

9 0
možnosti
MS

Pěkně zpracováno. R^ V tom grafu jsem se díky základní navigaci našel velmi rychle. :-)

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo nepotěšil jste mě;-D;-D;-D jestli jsme se kouknul správně jsem na 33 místě z 1192 diskutérů. To je strašný zjištění;-D;-D;-D Vždyť já skoro mlčím:-)

5 0
možnosti
Foto

R^ Jinak, kdo se  v diskuzích pohybuje,musí se i drobet pousmát, např. na No.1 OSOBA SAMA NIC NEPUBLIKUJÍCÍ, ZÁKLADEM JEJÍCH DISK. PŘÍSPĚVKŮ SYSTEM PLUSMINUSAUTOBUS, většinou dle jména, často zcela mimoń co do vlákna, dtto textu příspěvku;-D Také cosi vypovídající, že;-)

2 0
možnosti
FS

Dejte si mokrej hadr na hlavu nebo třezalku, Jirko. :-)

2 1
možnosti
ZA

Nadhera R^ sice jsem to opet nedala cele ( omlouvam se ), ale vzala jsem si z clanku to nejdulezitejsi... chlapi maji daleko vic casu na zvaneni nez zenske ;-)

4 0
možnosti
Foto

ženské to díky přirozenému multitaskingu zase zvládají efektivněji :-)

4 0
možnosti
JC

Vaše statistika je velmi zajímavá (mne osobně přitom potěšilo, že nejsem prostorově umístěn u některých jiných diskutérů).

Budete-li v ní pokračovat i v dalších letech (v což doufám), ocenil bych, kdybyste jako ukazatel zahrnul i plusy a mínusy k diskusním příspěvkům.

2 0
možnosti
Foto

No, ty pluska a mínuska mě taky zajímají, ale ono se ukázalo, že se nalézají na trochu jiné stránce (proto na ně musíte kliknout). Tenhle program (který jsem si napsal, když jsem sledoval "horolezeckou" výpravu) sbírá v podstatě jenom časové informace.

Ale v (ne příliš blízké) budoucnosti se k tomu možná někdy dostanu. Ten modro-červený graf by byl daleko zajímavější, kdyby byl založen na skutečných osobních sympatiích (tedy diskutéři X a Y by byli spojeni hranou, pokud by se často plusíčkovali...)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.