Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A ještě březová cesta -)

1 0
možnosti
Foto

Břízám rád a je to na mně doufám znát... ;-)

1 0
možnosti
Foto

No, mně se nejvíc líbí ty barevné loďky na jezeře:-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, ty se k té ledovcové modři docela hodí :-)

1 0
možnosti
Foto

Jééé, tam by se mi líbilo! Jsem na vrcholu blaha :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Vám určitě. Ty hory jsou tak rozlehlé, že byste měla do konce života co dělat. :-)

0 0
možnosti
MJ

Ze všech se mi nejvíc líbí Paradise Valley, však má odpovídající jméno... Musí to tam být nádherné.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, tahle planeta je celá taková povedená :-)

0 0
možnosti

BAF! ... no ... jak by se Vám teď hodila hůl ... co?

.

Krásné místo. Děkuji za virtuální výlet. .-)

1 0
možnosti
Foto

V tamějším kraji se bafá vyskočením zpoza smrku a zvoláním "Banff!" :-)

(ovšem je třeba si ověřit, že za smrkem nestojí medvěd - ti totiž zhusta bafají daleko údernějším citoslovcem "Chramst!"

0 0
možnosti
FF

Hej, Hombré.....parádní krajina!;-)

2 0
možnosti
Foto

Hola, Amigo. Přímo hitparádní. :-)

2 0
možnosti
DT

To je tak krásná příroda!!! R^

2 0
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že jsem ještě neviděl ošklivou přírodu ;-)

2 0
možnosti
MT

Krása střídá nádheru...:-) Co medvědi?

1 0
možnosti
FF

medvědi nevědi, že turisti nemaj zbraně....;-)

2 0
možnosti
MP

Díky, že jste nás vzal na tak krásný výlet R^.

Ale abych byl trochu věcný. Zoolog by Vám vyčinil, že jste zaměnil kanadského urzona za dikobraza, kteří žijí jen v Eurasii a Africe. Obojí jsou sice hlodavci, ale prý z jiných větví. No, hlavně že vás nepopíchal :-)

http://hobby.idnes.cz/urzon-urson-ostny-se-zpetnymi-hacky-psi-zabijak-fub-/hobby-mazlicci.aspx?c=A140623_084009_hobby-mazlicci_mce

1 0
možnosti
Foto

A mně to bylo hnedka divný, že ten pacholek ani neotočil hlavu, když jsem na něj volal: "Počkejte, pane dikobraz!" :-)

Oni tomu mí kolegové říkali "porcupine", tak jsem to dál moc nezkoumal, ale po konzultaci se strýčkem Googlem se zdá, že máte pravdu. Takže děkuju za opravu a světovému urzonstvu se hluboce omlouvám za toto malé nedopatření, ke kterému v našem podniku dochází maximálně jednou za deset let.

A na usmířenou jim posílám písničku:

"Běží liška z Calgary

nese kožich do Kary

urzon za ní pospíchá

že jí kožich rozpíchá."

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.