Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za nákuk, ale chybička se vloudí. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak rychle vystěhovat blog a nasadit policejní psy :-)

6 0
možnosti
Foto

R^ Někdy málo, jindy moc, blogsyrečky from Blogomóc;-)

3 0
možnosti
Foto

J54i84ř45í 90T29u44r58n34e15r

21. 10. 2015 10:40

Pobavil jste mě, dobré...:-)

3 0
možnosti
Foto

To mě těší. Díky za návštěvu... :-)

1 0
možnosti
VB

Dobré to je. Jen postrádám žhavé téma dnešních dnů, Alexandrovce a tisíc balalajek.

Doporučení pro čtenáře: "Agentík na stáži, co leští bávo v garáži" většinu zmíněných témat dokáže zhusta nacpat do jednoho článku, považte. :-)

3 0
možnosti
Foto

Alexandrovce jsem zaregistrovat a chtěl je tam i dát, ale nevyšlo to rytmicky. Navíc to slovo má 5 slabik a protože každá řádka je 6+7 slabik, už by nezbylo místo na děj.... Byla to zkrátka moc velká skříň. :-)

2 0
možnosti
RE

Skvěle shrnutoR^

A že tam nikde nejsem k poznání?

Tož holt jsem teda asi normální!:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Třeba někdy příště :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo to jsem teda fakt koukal, jak se Ti to povedlo, pro mě to je blog na titulku, jelikož tak je...o všem a pro dnešek už jiný blog vyjít nemusí, byl by tak trochu navíc.:-)

5 0
možnosti
Foto

Blogy jsou jako sluníčko. Vyjdou a zapadnou :-)

4 0
možnosti
MT

Jojo, celkem přesně to vystihuje výlučnost a důležitost zdejších blogů...:-)

4 0
možnosti
Foto

Jo jo, je to jen jedno z tisíce mediálních prostředí na jedné malé planetě v úplně bezvýznamné galaxii... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.