Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, Jene, srandicky, na to si te clovek uzije. :-)

6 0
možnosti
Foto

no jo, to máš těžký - já jsem si tenhle blog pořídil čistě pro zábavu :-)

a koneckonců v jedné písni AG Fleku se zpívá:

"čas, ten nakonec vždycky všechno obrátí v žert..."

5 0
možnosti
Foto

K dokonalosti chybí už jen takové to "ú pá, ú pá, ú pá, třetí sloka!"

4 0
možnosti
Foto

původně jsem to tam chtěl dát, ale říkal jsem si, že tu písničku už dneska nikdo nezná, tak jsem to nakonec vystřihnul... :-)

3 0
možnosti
KT

Až na ty rošty, skvělé.R^

3 0
možnosti
Foto

Já jsem si musel mlátičku vygooglovat, abych vůbec zjistil co se na ní dá zadrhnout a v úvahu přicházely válce a rošty. Nakonec vyhrály rošty, protože válce mi moc připomínaly auta...

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.