Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jen jestli to místní silničáře nezaskočilo :-)

1 0
možnosti
Foto

že tak vstupuju - R^ u nás by si z takového překvapení už všichni zaskočení silničáři užívali svých pět minut slávy v televizních novinách.

3 0
možnosti
Foto

No vy tam máte krásně ... tady napadlo těch palečků sotva 10. Pořádná zima tu byla naposled v roce 2005, kdy po Silvestru napadlo během tří dnů něco přes metr. Obcházel jsem ohrady a vyhrabával za sněhu kůly aby kráva věděla, kde se má zastavit.

2 0
možnosti
Foto

Deset palečků taky zabolí (hlavně v zádech) :-)

1 0
možnosti
Foto

Když jsem si včera přečetla zprávy z Vašeho východního pobřeží, říkala jsem si, jak to proběhne u nás, kde od dopoledne sněžilo. Vyjížděla jsem z horácké metropole po třetí a situace na silnicích byla obdobná těm Tvým obrázkům. Jen s tím rozdílem, že u nás jen sněžilo a sněžilo a bouře žádná... Silničáři nezklamali, občas jsem je cestou potkávala, naštěstí slabý provoz, a tak se nekonaly kamiony stojící v kopci:-). Za aktuální reportR^

2 0
možnosti
Foto

Jo, tady dokonce párkrát zahřmělo. Provoz je taky slabý, ale to proto, že je důrazně doporučeno nevyjíždět.. :-)

3 0
možnosti

Pěkné bílé království! A co kámoši z parku, jako třeba pizizubkovâ? Těm musí být ouvej!

2 0
možnosti
Foto

No, ten náš park je po levé straně silnice. Tam jak stojej ty silničáři, tak je světelná tabule na které svítí, že park je z důvodu počasí uzavřen. Doufám, že pan sysel někde spí nerušen v noře.:-)

3 0
možnosti
Foto

Noční pozdrav ze země , kde se dnes i odhrabovalo. Mám k tomu jen jednu poznámku...zachumelenej už jsi, už se stalo...Janinko, tak jen na jaře, abys nám nevykvetl s nějakým krvavým okraječkem, takový celý chudob - kovitý. Příští blog bude : žluna.R^ za sněhoblog a takyR^za ceduli na autě.

3 0
možnosti
Foto

Hrome, kde já mám chudobka teď v zimě sehnat žlunu?

To abych poslal Měsíčky někam do Zverimexu :-)

2 0
možnosti
JR

J31a57r90a 61R11a24n83k

24. 1. 2016 0:11

To neni sranda, ale musis uznat, ze jste byli varovani, tady hlasili, ze se to k vam zene a bude nejakych 50 cm..... to nic neni...my tady meli v 96. blizard a dvere jsem mela zasypane, kdyz jsem je otevrela, koukali nahore asi 4cm svetla, to same u oken, nahore jsem videla vyslapany chodnicek a myvali pacicky a cumacky, zkouseli se namne dolu divat. Byli nastvani, dva dny bez kocicich granuli. Zvlastni, ze na to neni zadne mesto pripravene;-) na 3 dny vse kolapsovalo, v radiu prosili lidi, aby sli pomahat do nemocnic a resthomu, kdo nemel sneznice, privazal na boty rakety na tenis, a protoze to bylo v dobe vanoc, tak se stale na neco pripijelo, az nebylo cim.

Ale aspon muzes delat v pannenskem snehu andelicky;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Když tady byl poslední velký blizzard v roce 2010, tak jsme vzali rakety a šli hrát tennis (outdoors) :-) koneckonců je to bílý sport

3 0
možnosti
Foto

J87a40n34a 33M74a70j80o33v53á

23. 1. 2016 23:07

A tak já zítra taky ty naše pracně nahrnuté tři centimetry vyfotím...

Máte tam tedy opravdu veselo. Zastrč nos.:-)

1 0
možnosti
Foto

Chtělo by to sněhovýho trpaslíčka (sněhulíka) :-)

2 0
možnosti
RE

Taky jsme odpoledne vyběhli do tý kalamity:-) 5cm v Nuslích. Teď už je zase vedro. 3,3C Během hodiny oteplení o 6st C!!

3 0
možnosti
Foto

Tady bylo v prosinci několikrát nad 20C, ale neudrželo se to.

A já doufal v bezsněhou zimu :-/

3 0
možnosti

... až na tu espézetku R^ ... .-))

4 0
možnosti
Foto

Pardubice mají příliš mnoho písmenek :-)

4 0
možnosti
Foto

To je snehu! To neni vubec spravedlive, vy ho mate ted tolik a my v NL nic. Chtelo by to u OSN zridit komisi na prerozdelovani deste, snehu, vetru a teploty vzduchu.

4 0
možnosti
Foto

Jen pod podmínkou, že bude ustavena také komise na přerozdělování dřeváků a tulipánů :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.