Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ i 8-o

P.S.: dost zajímavé. Jen mně tak napadlo, že na základě Vašeho výzkumu/rozboru by se asi dal sestavit program na ,,automatik" psaní blogů. Zadat téma, styl, resp. pohlaví ,,tvůrce" a prográmku tvoř. ,,Osobnost" by se dala ,,vygenerovat" stylem ,,náhod." čísel. Ale to snad radši ani ne;-) I když to tak vypadá, že takto ..tvoří" i někteří ,,nezávislí" i v mediích:-/

1 0
možnosti
Foto

No, o generaci textů už se leckdo pokouší, ale zatím to moc nefunguje. Já časem zkusím nějaký text statisticky vygenerovat, ale bude to spíš pro srandu králíkům.

Na druhou stranu si myslím, že umělá inteligence zasáhne v řádu 15-20 let do většiny výrobních odvětví. Šéf Googlu už nás na to pomalu připravuje.

http://www.techradar.com/us/news/world-of-tech/schmidt-says-robots-will-take-our-jobs-rise-of-ai-is-a-natural-progression-1316928

0 0
možnosti
Foto

Je znamo, jaky jazykovy genderovy stereotyp mivaji homosexualove a jaky lesbicky? Mozna by vsak bylo treba homosexualy rozdelit na ty, co v paru plni spise muzskou roli a ty, kteri plni spise zenskou roli. Podobne u lesbicek.

1 0
možnosti
Foto

Mně to známo není. A ani nevím, zda to vůbec někdy někdo zkoumal. Ono zatím není ani jasné, zda ten stereotyp dokáže skutečně "oddělit" muže a ženy. Spíš bude mezi nimi takový nějaký spojitý přechod a v tom přechodu pravděpodobně jazykově vegetí tebou uvedené skupiny... :-)

0 0
možnosti
DD

Tak vidíte. Narazil jsem na Váš poslední článek , vyskočil jak čertík z krabičky a teprve následně zjistil, že čtu díl seriálu. To je ten temperament prokletý. Slibuji, polepším se a všechny Vaše články přečtu. Ale ne teď, anžto musím pracovat.

1 0
možnosti
Foto

A to já si hned připadám jako tasemnice :-) Hodně zdaru při polepšování

0 0
možnosti
DD

Zdravím a hned po ránu děkuji. Dotkl jste se nesmírně zajímavého tématu. Ten by ovšem vydal na knihu. Eisnera jsem četl snad pětkrát dokola, na přeskáčku i normálně a velmi mě zaujal, až na tu mnohomluvnost. Se slohem se to má asi tak, jako s grafologií. Projevuje se v něm osobnost, její aktuální stav, slovní zásoba, temperament et cetera. Je toho mnoho na komentář. Takže jindy. Krásný den.

1 0
možnosti
Foto

Ano, cetera se projevuje zejména slohem. Mě už na gymnáziu pan profesor varoval, že s takovouhle ceterou to v češtině daleko nedotáhnu a že bych měl raději studovat vodohospodářství. Ale ta moje nešťastná cetera se prostě nedá zapřít... I Vám přeji krásný den. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.