Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak nevim, mam se smat nebo brecet?

Stale stejna legrace uz neni legrace.

Sam jsem pro zalozeni Ceskomoravskoslezkeho kralovstvi, viz muj starsi blog na toto tema.

Preji vsem peknou nedeli!

1 0
možnosti
Foto

Já bych si na tvém místě zapálil viržinko. :-)

Ať žije král!

0 0
možnosti
Foto

V podstatě jste na to všichni kápli. Proč já bych měl svým hlasováním v Plzni ovlivňovat to co se bude dít v Hradci, nebo na samotě Adelheid ? Já na rozdíl od politiků vím, že lidé si umí své záležitost spravovat nejlépe sami a v případě problémů najít na místě uspokojivé řešení výhodné pro všechny zúčastněné.

1 0
možnosti
Foto

Narodni a nadnarodni urady a organizace by se meli starat jen o to, co je nezbytne vyresit na jejich urovni a nemichat se do veci, ktere by si lidi meli resit na nizsich utovnich.

1 0
možnosti
Foto

Já, jménem posledních čtyř Němců z Orlických hor, prohlašuji, že máme dost povýšenosti lidí z "Kraje", dokonce i byrokracie z Rychnova nad Kněžnou. Na samotě Adelheid jsem vyložil petiční archy referenda za vystoupení obcí Orlické Záhoří a Bartošovice v Orl. h. z tohoto státu.

5 0
možnosti

Petiční arch pro vypsání referenda o vystoupení druhého nástupiště z železniční stanice Hradec Králové hl.n. má už tři podpisy. "Hrozí nebezpečí, že lokomotivy depa kolejových vozidel Praha, vozící rychlíky mezi Prahou a Hradcem Králové, by se v Hradci cítily jako druhořadé, a já abych do služby nakonec ještě snad nosil pas," sdělil nymburský strojvedoucí Jindřich Kuklena.

4 0
možnosti
Foto

To by mohlo projít. Nástupiště mají vystupování přímo v popisu práce ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

A sakra.... Já pendluju mezi Prahou a Podkrkonoším, to budu mít asi komplikovanější. Ale třeba bych mohl zkusit dvojí občanství, když se děda narodil v Podhorním Újezdě a babička u Miletína. Mohly by na hranicích být pruhy pro rychlejší odbavení pro lidi s dvojím občanstvím.

1 0
možnosti
Foto

Neztrácejte naději. Je zde velká šance, že mezi oběma zeměmi bude bezvízový styk. :-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělý nadhled..., sdílím... R^. (hradecký perník8-o nesdílím, polovina koně;-€, tak to bych si prosím vyprosila...hlinecký koníček;-)) Jsem kontroverzní, velmi..., z východních Čech a nejraději mám Prahu...

3 0
možnosti
Foto

"Ten můj prokletý koníček" :-)

Já myslel, že se říká "hlinský" - inu člověk se pořád učí...

1 0
možnosti
ZS

Petiční archy jsou umístěny kde? R^

1 0
možnosti
Foto

Petiční archy momentálně kotví v areálu Biřička.

Ptejte se na kapitána Noe. :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná etatistická masáž a samozřejmě i blamáž. ;-D

1 0
možnosti
Foto

A ještě máme v nabídce neokonzervativní vodní střik a liberální akupunkturu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.