Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jeden z mála dlouhých článků, které člověk dočte s chutí až do konce. Vaše fantazie a smysl pro humor jsou bezbřehé. Smekám až na zem. R^R^:-)

5 0
možnosti
Foto

Díky. A teď mi nezbývá, než se s chutí začervenat... :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Jasný adept na vítězství. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Díky, nicméně na vítězství je to moc dlouhý. Původně jsem to chtěl napsat kolem 7000 znaků, ale téma mě tak chytlo, že než jsem se nadál, mělo to dvojnásobek - a to ještě nebyla ani finální verze.:-)

3 0
možnosti
Foto

:-)Honzo, já být tím šnekem, tak poslední větu řeknu poněkud jinak...výstižněji:-)

1 0
možnosti
Foto

Šneci jsou slušňáci. :-)

1 0
možnosti

Máš krásně rozcuchanou duši!

.

Bavil jsem se od začátku do konce. Děkuji. Tvoje povídka má na vítězství. Pokud vyhraje, zavazuji se, po vzoru Nikiho Loudy, uběhnout svůj poslední kilometr. .-)

6 0
možnosti
Foto

Jestli vyhraje, koupím si šneka a naučím ho běhat.

2 0
možnosti
Foto

Na slymaka se mi zda byt ukecany. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pardon, on je to prece slimak s domeckem, tedy snek. Ale i na sneka neobvykle hodne mluvi.

1 0
možnosti
ZH
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.