Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J47a22r20a 83R50a83n98k

15. 9. 2016 2:37

To je nadhera, ja takhle chytam veverky, ale ne do sklenice od okurek, mam na to koupenou live trap, kazdy den jednu a vozim je na nejdrazsi golfove hriste. Budu se sem vracet a cist znovu a znovu, je to skoro jako ze seznamky, jenom zajimavejsiR^

2 0
možnosti
Foto

Mladá nezadaná myš s vlastní sklenicí od okurek hledá charakterního myšáka s vyřešenou minulostí za účelem plození myšátek. :-)

3 0
možnosti
MP

Takový skvělý blog R^, to si ještě vychutnám. Ale to lajdácké zacházení s wikipedií !

V en.wikipedia je ještě uvedena podčeleď Neomitinae ( něco jako nové myši ), která je zastoupena výhradně na americkém kontinentu. A čeleď Cricetidae ( křečkovití ), je pro takové všudybyly hlodavce už pořádně velká škatule ( přes 500 druhů ). Jinak mi také připomíná myšici. Ale člověk míní a evoluční biologové mění ;-). Myši a myšice jsou až vedlejší čeleď ( Muridae ), i když hodně blízká.

2 0
možnosti
MP

Oprava : Neotominae ( ne Neomitinae ). To je tak, když se český Mirek učí latinsky : tujekára tentoryje sudkulatý rystupije :-(.

1 0
možnosti
Foto

ŘeháčekR^

MyšR^R^

Celkový dojemR^R^R^;-D

5 0
možnosti
Foto

Tak tohle kolo vyhrála myš 2:1 na sety :-)

3 0
možnosti
DS

Tak láskyplně, jak Vy, Honzo, asi (myši) "vyhazuje" málokdo. Vlastně to mají jako zážitkovou dovču. Tu pamětní desku si rozhodně zasluhujete V:-). To já se přiznám, že jsme myš, co mi prznila několik týdnů obsah špajzu, dali na hraní naší kočce. Takové myší hunger games. Dlužno dodat, že šanci myš měla, kočka byla po večeři.:-)

3 0
možnosti
Foto

Já bych tu šanci ještě zvýšil a myši bych dal do pacičky kudličku, aby to bylo vyrovnanější :-)

3 0
možnosti
Foto

Večerníčkový fotoblog před usnutím, ač o myších;-), lidsky o myších...V

4 0
možnosti
Foto

Až mě překvapilo, jak různé povahy ty myši mají. Úplně jako lidi :-)

3 0
možnosti

Jsem nevěděla, že už jsou tak vyspělé technologie:-))) Ráno mě napadlo, že musím hlídat, jestli nebude "něco" mezi 9.,ým a 9.ým:-))), ze už dlouho nebylo.

A to už frčel článek přes vodu:-)))))))

A ten je tedy moc hezký! Pro mě úžasný, neb hlodavce mám moc ráda. A zvláště takové roztomilé jako je tenhle "darebák" na fotkách!:-)

Díky moc za trochu té přírody!:-)

3 0
možnosti

p.s.myslím, že jich bude přibývat, neb si řekly o luxusním ubytování a stravě u Řeháčka:-))))))))

2 0
možnosti
Foto

R^Moc hezký článek:-)

4 0
možnosti
DV

D23a52v36i86d 29V43l78k

14. 9. 2016 14:04

:-):-):-) hezký myši v plyši.

3 0
možnosti
Foto

Dík, kdyby se ta poslední odlila z plyše, tak by mohla mít komerční úspěch. :-)

1 0
možnosti
MS

Pěkný fotoblog s ještě lepším komentářem. R^R^

Měl byste ty myši značkovat, abyste se nestal obětí stejného omylu jako ten pán, který přehazoval jezevčíky přes plot, a až u desátého zjistil, že je to pořád ten samý a jen se mu vrací se dírou v plotě. :-)

7 0
možnosti
Foto

Taky mě to napadlo. Jednu myš jsem kdysi zanesl jen asi 50 m do lesa a hned druhej den jsem našel další. A myslím, že to byla ta samá, protože dvě myši takhle těsně po sobě jsem nikdy nenačapal. :-)

3 0
možnosti
FV

Krásný příběh k za myš lení. R^

5 0
možnosti
Foto

Asi budu příští myš muset pojmenovat Lenka :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.