Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Jé, to je krásný dokument! Moc hezké povídání a krásné fotky! Je půvabná VR^

6 0
možnosti
Foto

My měli kdysi doma jednu, co jsme jí říkali "oříšková". Byl to samozřejmě plch, krásný tmavohnědý kousek s bílou náprsenkou. Nastěhoval se do starého kotoučového magneťáku na půdě a po rozhryzání vnitřku si z něho učinil zásobárnu oříšků. Když tato přestala kapacitně stačit, nacpal ořechy i do manželových přezkáčů, samozřejmě po pečlivé úpravě jejich vnitřního zateplení.:-) Ještě dnes slyším ty nepublikovatelné výrazy;-D.

3 0
možnosti
Foto

jeden můj milý, dávno tomu, mi říkal, plšíku;-)... hezký to bylo, nenadávál;-D

2 0
možnosti
Foto

Povedené :) Až mi bylo líto, že ses s ní rozloučil :)

5 0
možnosti
DM

že jo? mně taky....;-(

5 0
možnosti

No, to je kočka, ta myš!! Jaký má kukadla, jako zrcadla!! ;-D Moc pěkná reportáž, taková loštomile myšmová, díky moc! ;-)V A zdravím za velkou louži ( Vám se u nás nelíbí??)

R^

3 0
možnosti
Foto

Jo, těma očima se tenhle druh právě odlišuje od bežných myší.

A mě se líbí na obou stranách velké louže. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jó myšičky, už to začíná. Pole pod okny a kolem dokola, kam jinam by myšičky zavítaly, než k nám;-D milý článekR^

2 0
možnosti
Foto

Bude to chtít zpřísnit imigrační politiku a taky sousedům navrhnout nějaký ty kvóty na přerozdělení. Teď jenom jak zjistit, který myši prchají před kočkou a který se jen chtějí přiživit na vaší spíži... :-)

1 0
možnosti
JT

R^ si s těma myšimama pěkně hrajete, navíc jste vnímavý pozorovatel a používáte přístup zaznamenatelného vědeckého pokusu:-) díky za milý článek

9 0
možnosti
Foto

Jo, například jsem experimentálně ověřil, že myš potřebuje mít skrýš alespoň 4 cm vysokou. Když jsem jí tam dal malou lahvičku od aspirinu, tak ji rozcupovala, zatímco ve větší si udělala domeček. :-)

2 0
možnosti
JN

J42i84ř71í 92N72o36s53e82k

14. 9. 2016 10:25

Jako kočkař umím ocenit i myšaře. Kolego :-)R^

7 0
možnosti
Foto

A můžete si zazpívat "Já mám doma myš" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pekne pribehy a moc pekne napsano. Jsi ocividne hodny clovek.

10 0
možnosti
Foto

Jo, zvířátka mám celkem rád. Ale na lidi jsem jako pes... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.