Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J92a22n 26H51u36r40k70a

14. 9. 2016 9:46

škoda že lidí jako vy je tak máloR^;-D

11 0
možnosti
Foto

Díky, ale ono se jich pár ještě najde :-)

2 0
možnosti
Foto

:-) Měla jsem letos stejnou na chatě, budu jí říkat Pišťajzlík!

- Neuvěřitelně krásně napsané - Vám jako blogerovi R^, jako člověku R^R^R^V!!

8 0
možnosti
Foto

Já jsem těm myším říkal původně Pišta - podle známé postavičky ze starých večerníčků. Ale poté co jsem zjistil jaký to jsou hajzlíci - a hajzlíci jsou to obrovský - tak jsem přešel na Pišťajzlíka. :-)

4 0
možnosti
RE

Myšky jsou šikovné. Před časem jsem přivezl ze stodoly na venkově starou Dacii a na sídlišti jsem otevřel oboje zadní dveře, sklopil zadní sedadla a za nimi zůstal zírat na pravidelnou kouli, vytvořenou z drobounkých útržků novin. Než údiv stačil polevit, průvan uchopil kouli a vytvořil venku oblak z milionů papírových vloček, který se prohnal celým sídlištěm. Nepopsatelný úkaz a doklad toho, jaká další show dovedou myši pro nás vytvořitR^:-) V autě bylo rázem uklizeno:-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, jsou to tvořivé stavitelky. Co dokážou z daných materiálů vytvořit je opravdu obdivuhodné. Jedna dokázala z rozcupovaného ubrousku vykouzlit bezmála Tádž Mahal. :-)

2 0
možnosti
Foto

:-)Vjak jinak to celé vyjádřit...člověk si tě užívá....tu pamětní desku bych ti přála....řekla bych cosi velkého o tom, že v jedné této myši zrcadlí se celý tvůj charakter... tak to shrnu... džínista z krajeméhoV a tohle je opravdu na knížku...R^

6 0
možnosti
Foto

... všem se omlouvám, že odbočuji, ale všechno nejlepší k svátku, Radko...! V

V mých očích jste sympatickému jménu dodala obrovské charisma.

Krásný den! :-)

5 0
možnosti

Mně se nejvíc líbí, jak je miš na větvy.

6 0
možnosti
Foto

Zato pod větví si z papírků udělala pěknej mišmaš. :-)

1 0
možnosti

Naprosto úchvatný, vždyť to je už skoro na knížku. Jestli se u Vás občas vyskytne taky třeba medvěd nebo aspoň vlk či liška, tak to dejte dohromady, a děcka budou mít nejlepší pohádky o zvířátkách:-)

7 0
možnosti
MT

Už jste někdy viděl medvěda v rouře vod mapy světa? Človíčku, človíčku...

1 0
možnosti
MT

Já bych si taky koupila myši! Ale né prašivý, takový hezký, jako máte v rouře. A jo, my už je vlastně máme...:-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, proč by to člověk kupoval, když mu to samo leze do baráku, žejo? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,59
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.