Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Jsem rád, že jsem narazil na odborníka mé úrovně, s nímž si mohu podebatovat o vědeckých problémech. A rovnou bych započal diskusi tím, že jsem ničemu z toho nerozuměl... :-)

5 0
možnosti
Foto

Honza probouzí naši touhu po vzdělání.:-)

3 0
možnosti
Foto

J30a90n60a 61M65a97j20o12v48á

9. 10. 2016 10:33

Nechávám si čtení na večer, i když...po tanečních...tak možná zítra :-). Jen...mne prostě vždycky naprosto fascinují ty kuličky na obrázku...

3 0
možnosti

Takže: zatim jsem došla k padajícímu kameni, kde mi chybí zásadní údaje: a to, jak byl kámen velký, zda byl opracovaný či přírodní, kolik vážil, a jaký to byl nerost?!:-))

A protože mi začíná modrat nos:-)), prohlidla jsem opravdu krásné obrázky, a smířila se s tím, že oslí serenáda je i "moje".

Díky, pane presóre!

(pokračovat budu až nos získá původní barvu:-)))

Zatím dám několik palců!

(jeden po druhém vyhozený trpaslíkovi, a schválně...co vypadne?:-)))

1 0
možnosti

Sorry...vhozený!!!...

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.