Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Ďábelská volba.

(přece jen, mírně preferuji Hilary)

1 0
možnosti
Foto

Tak teď jen esi mají v pekle hlasovací právo :-)

1 0
možnosti

Globalne vzato, at se jde pani Hillary se svou globalizaci vycpat. Pan Trump necht pote stravi co nejvice casu pred zrcadlem s dokonalou ozvenou.

Tady bychom take radi zmenu, ale chybi nam sikovna pravice. To je pro vsechny nelevaky dost podstatny handicap.

1 0
možnosti
Foto

Jo, trocha reflexe od dobře naleštěné plochy by neškodila...:-)

1 0
možnosti
TG

R^ Díky za předvolební blog, vážený a milý "krajane"! S pozdravem od soutoku....

1 0
možnosti
Foto

Zdravím k soutoku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vůbec Vám ten zítřek nezávidím. Měl bych stejný problém.....

2 0
možnosti
Foto

Copak zítřek, ale ta středeční kocovina, to bude něco... :-)

1 0
možnosti
MS

Oba kandidáti jsou mi téměř stejně protivní. Protože jsem však středoevropan, byla by pro mne určitě menší zlo Hillary. Trump mě hodně odradil svými neskrývanými sympatiemi k Putinovi a řečmi, že by zvažoval, zda by šel do konfliktu s Rusem kvůli některému pobaltskému státu. To mi silně zavání politikou před II.světovou válkou, kdy se evropským mocnostem nechtělo do konfliktu s Hitlerem kvůli nějaké malé zemičce uprostřed Evropy. Občan USA to samozřejmě může vidět jinak.

3 0
možnosti
JV

Ano. Přesně z těchto důvodů by se u mne ten pomyslný jazýček vah vychýlil ve prospěch Clintonové, byť s obrovským sebezapřením.

4 0
možnosti
Foto

Taky mi přijde, že to mají z báta do louže...ale přes všechny jeho zupárny mám pocit, že by byl stabilnějším prvkem :)

6 0
možnosti
Foto

No, to právě nikdo neví...:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo... to je tak, když má někdo zamilovaný kraj a navzdory tomu, že by byl jasnou srozumitelnou úžasnou změnou a pomohl rozpojeným státům americkým( vypůjčeno od Trčálka Karla) s přihřátou polévkou pro kraj srdce Evropy, do toho prostě nejde...;-)

Anglicky moc neumím, ale jak se tvůj problematik vyhrávající mění ve vepře, je fór krásný. A taky ... miluju pinocchiovské - nenosím dámský spoďáryR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Do všeho se holt jít nedá. Směrů je víc než poutníků...

A rozpojené státy jsem použil už kdysi v blogu o Cimrmanovi v Novém Mexiku, tak ti na to uděluji licenci, abys nemusela běhat po půjčovnách. :-)

0 0
možnosti

Ať tak či tak, je to padesát na padesát, a to je navíc většina průzkumů minimálně trochu cinklá ve prospěch Hillary. Co se bude dít po volbách ať už vyhraje kterýkoliv z nich mně poněkud děsí. Na jedné straně lidi s vojenským myšlením a se zbraněmi, na druhé dav maniakálních levičáků kteří si prostě nedokážou připustit prohru. To je hodně třaskavá směs :(

4 0
možnosti
Foto

Já to vidím tak 70 na 30 pro Hillary. A strach tady panuje spíš z reakce Trumpových fanoušků.

0 0
možnosti
ZH

Je tragické, že taková země dokáže vygenerovat jen 2 takovéhle kandidáty.

Ale já teda doufám, že vyhraje Trump, protože ten nechce TTIP. Clinton je schopná zničit celej svět, jen když jí to něco hodí do kasy. :-/

10 0
možnosti
Foto

No, to souvisí s tím, že na tu volbu jsou potřeba nekřesťanský prachy.

0 0
možnosti
Foto

tak tohle dilema vám rozhodně nezávidím...to my při posledních prezidentských volbách měli širší výběr-avatár, polojaponec, žid, bývalý komunista-;-)

3 0
možnosti
Foto

Tak on v primárkách, což je jakýsi ekvivalent prvního kola, je taky podstatně širší výběr. Ale do finále už holt postupují jen dva...

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.