Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Skvělé, jako vždy. R^

1 0
možnosti
LJ

Takto přitažlivě vysvětlovat matematiku, to jsem ještě neviděl. Skvělé!

1 0
možnosti
Foto

Tak ona je paní královna věd celkem přitažlivá sama o sobě. :-)

Díky za nákuk.

0 0
možnosti
Foto

Jako naprosto zoufalý trpaslík si beru do podpáždí lepenku a zvažuju, že si ji mám jako naprostý mamtematický Nefunkčník raději nechat co vzápětí k užitku náhrobní kámen...můj matematický primitivismus nechť porovná nějaký čtverák... ať je na pohřbu veselo.:-)

1 0
možnosti
Foto

...jenom nesmí býti smutno, natož pak aby se brečelo... :-)

A náhrobní kámen z lepenky - to bude na kamenickém trhu přímo smršť. Škoda, že to nenapadlo faraony. Mohli jsme jezdit do Egypta čučet na pyramidy z papundeklu... ;-DR^

1 0
možnosti

Jen pro doplneni bych podotkl, ze k iverznim funkcim je treba uzivat inverznich trpasliku, kterych je u nas nejvice na Ostravsku.

.

A ted se vrhnu na tu stosli serenadu.

3 0
možnosti

Bože, pro těch pár řádků snad ani nemá cenu ten článek otvírat!;-D;-D;-D

Zatím se mi velmi líbí ten Yetti:-)

No, a večer se k tomu tedy vrátím, no...

2 0
možnosti

Tak tedy jsem vstoupila do tvé blogové "skřínky" v domnění, že tak, jak je ten článek úžasně podaný, ze ́"skřínky" vystoupí matematický génius. A vono ne. Žádné neposkvrněné početí se nekonalo. Zato mi začalo být líto každého studenta matematiky, kterého jsi neučil.

Je to přesně podle hesla: kdo umí, umí - a kdo neumí, tak čumí. A mě genetika předurčila v matematice k tomu druhému:-)

(to taneční číslo Shirley je pozoruhodné)

A Tobě? R^R^R^!

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.