Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

To se holka naběhá, než se nají. Krásný fotky. Není to jako fotit psa, "sedni" na ně asi moc nefunguje.

1 0
možnosti
Foto

Dík. Na "sedni" už reagujou a to tak, že okamžitě zdrhnou :-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, já tedy osobně děkuji za krásnou reportážR^

2 0
možnosti

Honzo, jsi skvělý lovec beze zbraně (ale s mobilem):-)

Díky za krásný dokumentblog!R^

4 0
možnosti
Foto

Jo, s mobilem se to loví. Už jsem s ním několikrát ulovil i pizzu. :-)

1 0
možnosti
JK

Už jsem vám říkal, jak jsem nachytal na parapetu myš domácí? Říkal, aha... :-/

3 0
možnosti

...stejně má ta skleněná róza něco do sebe, co?;-D Pořád je něco nového!:-P

1 0
možnosti
MS

R^Úplná reality show. :-)

2 0
možnosti
Foto

Bude se jmenovat Pelišky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ta Vaše liška podšitá /přesněji spíše vulpes subsutura/ má nejen za ušima, ale i v tlamě. Super blog. R^

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, s tím subem to zní lépe. Už jsem ten titulek upravil. Díky. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkná Kmotra liška. Nebo Bystrouška? Asi dobře vaříte.:-)

2 0
možnosti
Foto

ano.. tomuhle se říká dobrá motivační poznámka... a už by si Jé Řé měl přepsat pod profilovkou, že je desátý nejhorší kuchař...;)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.