Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S těmi neandrtálci to podle mých informací pravda nebude, ale jinak hezký článek

2 0
možnosti
Foto

Dík. Ty události z hluboké minulosti jsou samozřejmě vždycky trochu spekulativní. Proto je v té pasáži slůvko "údajně". My zatím ani nevíme kdy ta Flegrei vlastně bouchla. Dříve se uvádělo kolem 37k, teď už je to spíš kolem 39k.

0 0
možnosti
RS

Clanek se povedl. Ted jen hledat v Google dalsi infos. Dekuji.

1 0
možnosti
Foto

Já teda pochybuji, že by monitorování Yellowstonského parku mělo nějaký praktický užitek. I kdyby se naměřila nějaká ohrožující aktivita, nevěřím, že by někdo takovou informaci pustil do éteru. A pokud ano, byla by to větší katastrofa než samotný výbuch.

Ale díky za zajímavé informace. R^

2 0
možnosti
Foto

Já myslím, že užitek to mít může. Ono není jasné, jak silný ten výbuch bude (až se dostaví). Pokud to bude jako ten druhý (tedy jen kolem 300 km3), tak tam by evakuace a předběžná příprava smysl měly. Např. zemědělská produkce by se mohla celosvětově soustředit na konzervaci potravin, mohlo by se vyrobit množství roušek atd.

Samozřejmě pokud by to měla být další Toba, tak tam asi nic nenaděláme...

1 0
možnosti
DT

R^ Hezké... tedy nehezké. :-)

Navíc ten popílek, který sopky vrhnou do atmosféry, obsahuje sklo. Bylo by úplně jedno, kde se právě nacházíme. Zasáhlo by to každého. Jistě bychom se mohli chránit rouškami, ale všechny naše krávy, prasata, slepice, psi, kočky... nehledě na divoká zvířata, ta by to asi neustála. :-/ Kam se hrabe srážka s meteoritem.

6 0
možnosti

Ustála to vždy, není důvod proč by to neměla ustát i teď

1 0
možnosti
Foto

Úžasný článek a díky za informace R^

3 0
možnosti
FV

Super článek a gratuluju k titulce, Honzo. :-)

Moje Jana mi o tom říkala, já jí to nevěřil, protože se momentálně starám o jiné věci. A to jsem dřív čuměl na National Geographic, Discovery, Spektrum etc Tak jsem si zagůglil a je to tak. A stejně jsem se v tvým článku dozvěděl pár nových věcí. R^

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Dnes ráno se mi narodila titulka. Váží 4,7 kg a bude se jmenovat Etnička. Včera jsem jí koupil růžové dupačky aby na nás mohla hezky zadupat. Děkuji.

2 0
možnosti
PD

P46e52t25r 43D73r89a76p56a37l

29. 3. 2017 10:06

tak mě napadá, k čemu to monitorování Yellowsonu vlastně je. I pokud by se supererupce dala předpovědět na měsíce dopředu, tak to z celosvětového hlediska nic neznamená. Možná by se dalo evakuovat pár milionů lidí, ale k totálnímu zhroucení ekonomiky a světového řádu by stejně došlo

4 0
možnosti
Foto

To záleží na síle toho výbuchu (viz odpověď p. Chuchmovi)

1 0
možnosti
PK

Díky za vynikající článek a za výborné odkazy !

Oboje mi hodně dalo a budu využívat k informacím i v budoucnu .R^R^R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.