Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně to samým smíchem nejde komentovat a dvakrát mi spadla diskuse. A to jsem to měla rozepsané po baníkovsku. No nic, jdu pohledat dýmovnice. R^

2 0
možnosti
Foto

V nouzi se dá na stadion donést i dědečkova fajfka... :-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělé, bavil jsem se při čtení, až jsem zaslzel.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší.

1 0
možnosti
Foto

;-DMilý Kachno, máte úžasný obrázek v záhlaví Vašeho blogu, stejně tak úžasné jsou Vaše blogy. Hned se dýchá svěžeji. Jak zmiňuje Mary, ...ať žije Apríííííííííííííl!R^

2 0
možnosti
Foto

Kachna děkuje. Obrázek je z botanické zahrady na Martiniku :-)

3 0
možnosti

R^[>-];-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Já to tušila...ještě, že tu "kachnu" máme!

Výrazy jako..."vůdce připoutaný sešívanými kšandami k vitríně" a "solidární protestní hladovka v délce pěti minut", jsou podpásové, protože jsou likvidační.

Dík za hodnotného apríla!;-DR^

4 0
možnosti
ZS

anebo:

části projevu nehodící se do slušné a kultivované diskuse byly cenzorem iDnes po vzájemné dohodě vymazány)

Zdroj: http://janrehacek.blog.idnes.cz/blog/blog.aspx?c=596386&x=socialky_facebook_c

3 0
možnosti
KV

Tak to je SUPERPECKA! Tohle nejde napsat lépe... Karel V.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím tatínka, Karla IV.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.