Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Velmi vtipné. Mám však jednu výtku, je škoda, že jste do toho namontoval politiku.

Zdravý selský rozum se může vyskytovat na onou stranách.

2 1
možnosti
JP

Pane Hrubý, taky jste srandista:-)

5 0
možnosti
JP

Hezký a karma. Jdu si uvařit kávu a přečtu si to ještě jednou ;-D díky moc.

5 0
možnosti
Foto

Jo vy to čtete dvakrát? Tak to ještě dostanu deset korun :-)

1 0
možnosti

Miluji zdravý selský humor! .-))

7 0
možnosti
Foto

Já zase zdravé selky :-)

3 0
možnosti
KT

Kdyby každý můj článek byl začátkem takového příběhu, tak jich napíšu sto denně

5 2
možnosti
Foto

Ale pozor, matematik varuje - to je každou čtvrthodinu jeden. :-)

3 0
možnosti
Foto

Tak jsem se skvěle pobavil. Karma.

16 0
možnosti
Foto

Díky. Já se sem taky chodím hlavně pobavit... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.